solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Har sånn delvis bestemt meg for å kjøpe teutonia mistral, men er fremdeles litt usikker!! Gjør jeg det rette valget??? Skal ha ren sportsvogn og vil gjerne ha en jeg kan snu håndtaket på. Men jeg har kikka på spiriten også.... Vi går mye tur i ulendt terreng og stier da vi er en del på hytta. Den må også tåle og være lett å kjøre i mye nysnø!!!! Fint om noen kunne kanskje komme med kommentarer ang disse vognene! Nå skal jeg liksom kjøpe vogn som jeg skal ha i mange år. Vil ikke angre denne gang!!!! Hjelp!!!!
1 høne i haneflokken-født Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 vi har mistral, er veldig fornøyd vi kikka også på spirit, men virka litt større mistralen
Gjest Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Høres ut som et godt valg for dine behov :-)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Jeg titter også på disse to vognene. Tror jeg har bestemt meg for Spiriten - en venninne har den og den kan anbefales, er en drøm å trille :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå