Gå til innhold

Tidlig UL imorgen..


Lykke(lig)

Anbefalte innlegg

jeg skal på ul imorgen for å få undersøke nærmere hvor langt på vei jeg er. kan være 5 uker og kan være 10 uker.. er veldig usikker pga. rar blødning sist "mens".

 

Er det noen som vet om de utfører innvendig eller utvendig UL så tidlig?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egentlig veldig greit med innvendig.. :-) Ikke vondt i det hele tatt, og føles ikke ubehagelig. Og man får se gullet veldig tydelig! Gled deg, det er kjempespennende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ferie i Hellas begynte jeg og blø, var i uke 8, der fikk jeg utvenig ultralyd både på det lokale og hovedsykehuset, fikk se den lille "reka":) men den bestemte seg for og ikke leve;(

Det eneste som gjorde vondt var å se den var borte når vi kom på hovedsykehuset! Men er nå gravid i 8 uke igjen og krysser fingrer og tær!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal og på tidlig ultralyd i morgen....spennende, er 6+4 i dag.

Håper å se et lite bankende hjerte for første gang.

 

Lykke til i morgen!!! Håper du er 10 uker så det ikke er så lenge igjen av 1. trimester. Det er innvendig UL, er ikke ubehagelig...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde innvendig UL i uke 13. Da lå jeg akkurat på grensen mellom innvendig/utvendig UL sa legen .Han prøvde med innvendig først, for han mente at da ville man se nurket best. Og det gjorde vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt utvendig ul i uke 10. Såg alt klart og tydelig. Men det var i grenseland fikk jeg beskjed om. Ikke alltid de kunne se ting klart nok på så tidlig ul utvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan gikk det på ul?? kanskje ikke vært der enda?? hihi..

vil bare ønske deg lykke til og innvendig gjør faktisk ikke noe vondt.. hehe...

 

jeg er i samme situasjon, vet ikke om jeg er 7 eller 11 uker.. men skal på ul iløpet av to uker da...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...