Gå til innhold

Noen her som har et veeldig rolig barn i magen? :)

Anbefalte innlegg

Jeg har ei jente i magen som er utrolig rolig om dagene! Kjenner egentlig ikke spark, men mer litt smådulting en gang i blandt!

Nesten så jeg lurer noen ganger på om det er liv der inne! :)

(har jo fått bekreftet det på UL senest på onsdag)!

Eller er det bare meg som har en "sofaslask" av en baby i magen? :) hehe... :D

Fortsetter under...

Hei på deg:)

Jeg har termin 22 feb, og venter gutt. Mitt første barn var jente. Gjett om det er forskjell på sparkene:) Med jenta var det som du beskriver rolige forsiktige "glide" bevegelser. Hun var forresten veldig rolig og snill når hun ble født også( og er det forsatt:)), denne gangen kommer det en gutt, og jeg får meg noen spark så jeg hiver etter pusten! Skikkelig sterke spark denne gangen, og han er mest aktiv på kvelden og natten. Du får nok en snill og rolig liten prinsesse skal du se:)

Hilsen fra

Annonse

Hei, jeg ha en liten rolig gutt i magen som ikke gjør så mye ut av seg ennå, er i uke 27. Merker mest tidlig på morningen. Kan jo til tider bli litt beskymret når man er gravid for første gang, men jordmor sa at alt var bra med lille:) Har morkaka festet på fremsiden, noe som kan virke dempende på spark. Hadde vært fint om lille var rolig den førte tiden etter fødselen også, men har hørt at det ikke alltid er noen sammenheng mellom spark i magen og babyens aktivitetsnivå. Vi får bare vente å se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...