Gå til innhold

Andre som synes det er skummelt å legge ut på tur....

Anbefalte innlegg

De maser om at jeg skal komme på besøk på jobben, jeg er vettskremt... Er jeg helt unormal? Jenta mi er 3 uker og spiser hele tiden. Jeg kan ikke sitte å amme på bussen for at mine kollegaer skal få se henne???

Snille, si at det er flere som meg!!!

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke spesielt behov for å dra ut noen steder enda. Har bare vært ute på noen korte turer mellom ammingen. Ja, og det er vel bare tre steder utenfor her hjemme jeg faktisk har ammet.

Og det med å dra innom på jobben, det venter jeg med en god stund enda! Litt bedre å gjøre det når minsten har blitt noen mnd gammel og er litt mer våken slik at alle får hilse på skikkelig.

JAAA! Jeg syntes det var kjempeskummelt!! Jeg svelget i mange timer før vi dro på middagsbesøk... heldigvis dro vi til familie, og det hjalp meg litt til å komme over terskelen :-) Men etter dette var gjort var det litt lettere.....

Er heller ikke noe glad i å slenge ut puppen overalt... den er lissom min :-)

Ja jeg synes også det er litt skummelt. Er ikke så redd for å besøke svigers o.l ......men å trille i sentrum.....for evt. å handle i butikker er verst synes jeg. Lurer på hvordan det skal gå med julegaveshoppinga...

Phu! Fint å høre at det ikke bare er jeg som synes dette er litt skummelt. Foreløpig har jeg begrenset meg til turer i matbutikken + SFO for å hente datteren min. .jeg er ikke klar for å kjøre ut på andre siden av byen for å besøke jobben enda... selvom det er veldig hyggelig at de tenker på meg og gjerne vil se mini.

Annonse

Det er litt skimmelt ja! Det går fint gå rundt her på Sagene og i området, i dag tok jeg bussen for første gang.. Superskummelt, men det gikk bra!

Når det gjelder mat og sånn, så ammer jo ikke jeg, siden han ikke har vakum pga. ganespalten, så vi har med oss flaske rundt.. Meeeen, jeg må jo pumpe meg hver 3-4 time, og siden jeg synes det er værre enn å "slenge ut puppen" (føler meg jo som et stort meieri der jeg sitter med den dobbelte "pump in style advanced medela breastpump"...)

Var hos mormoren min på søndag, føltes helt koko å sitte der å pumpe, hadde vært mer naturlig med pupp. Men, på korte besøk har jo jeg flaske da..

det skumleste var forresten HELSESTASJONEN. Gurimalla.. da følte jeg meg skikkelig klønete i raden av mødre langs stellebenkene. Går bedre nå da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...