2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Så nå reiser jeg over fjorden imorgen tidlig, skal være på sykehuset 09.00. Gruer meg mest egentlig, for jeg er så sikker på at det har gått galt. Men får krysse fingrene for at alt står bra til:)
Nætte;mortil2 Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Hei!! Leste det forrige innlegget ditt selv om jeg ikke svarte da.. Men ville bare ønske deg lykke til!! Godt du får komme å se, syns det var snodig at du skulle måtte vente så lenge... LYKKE LYKKE LYKKE TIL!!!!
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 6. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2007 Tusen takk=) Legen forsto at jeg var veldig bekymret siden jeg ringte opp igjen idag, så da hun ringte meg i "ringerunden" hadde hun allerede ringt sykehuse:)
Nætte;mortil2 Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Godt hun tok deg seriøst i dag da.. Å gå å vente sånn er helt forferdelig, det bør vi skjermes for så godt det går!! God tur da, og skriv inn her hvordan det går.. Er spent for jeg har ingen symptomer for tiden selv og er litt nervøs..
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 6. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2007 Takk, det skal jeg gjøre:) Slapp av, om du ikke har symptomer så er nok alt i skjønneste orden=) Bare vær glad du slipper alle symptomene, er nok ikke så morsomt å spy dagen lang heller;) Men hvor langt er du på vei da?
Nætte;mortil2 Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Er syv uker og kanskje to tre dager. Klarer ikke helt å følge med siden jeg har vært hos tre leger som har gitt meg forskjellige datoer. Men men. nei jeg håper virkelig spiren sitter, vi har prøvd i 1 år og 9 måneder så jeg er veldig klar for dette. Mistet et par ganger innimellom her også, så derfor er jeg en smule på "tuppa". Må du reise langt for å komme til sykehus?? Når du må over fjorden??
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 Så bra da!!!! På tide at du fikk hjelp her. Skal se du får sett et bankende hjerte i morgen :-) Hvor langt er du på vei egentlig?
ballblom Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Uff, skjønner hvordan du har det nå. Bli hjemme fra jobb idag, og prøv å sove litt.. Er så vondt å gå å vente!! :-( Selv om det er utrolig vanskelig må du prøve å tenke positivt.. stort sett går jo dette bra, og mange-mange jenter har få og ingen symptomer. Symptomene er også veldig psykisk, så kan være at du har "mistet" de fordi du tror spiren er borte.. Sånn var det iallefall for meg. Da jeg fikk vite at alt var bra kom pluselig alle sympromene tilbake :-) Du har mange her som tenker på deg, og som krysser fingrene for at alt er bra! Masse lykke til i morgen :-)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 6. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. november 2007 Takk for gode ord, blir litt rørt nå Er 11+5 idag=) Jeg må til Stavanger og bor på Jørpeland. Med båt og alt så tar det vel rett over en time å komme meg til sykehuset:) Skal skrive i morgen hvordan det gikk, håper jeg kan forandre nicket mitt til rolte, veldig glad=) Krysser fingrer og tær for meg selv iallefall! Snakkes i morgen. Og igjen takk for innspill:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå