Gå til innhold

kviser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo bare en bagatell....men er det andre som opplever en eksplosjon av kviser og uren hud???? Er nå ca 7 uker og det popper opp det ene krateret ettet det andre.

Dette er jo egentlig batre en liten filleting, men alikevel.......

Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åjada :) Det kom før jeg i det hele tatt visste jeg var gravid, og jeg er er ikke lenger enn 5 uker i morgen. Panna "full" allerede, og har den ene gått bort kommer det to til... Merker at jeg er storforbruker av dekkstift. Vet at Aco dekkstift man får på apoteket tørker dem ut, også er Teatree ansiktsvask fra Bodyshop ganske ok.

Skrevet

Hehe...det kan jeg også skrive under på...fått noen skikkelig "innebygde" på skuldrene/nakken...dritvonde:p Menmen, er glad det finnes dekkstift ja=)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jepp masse kviser overalt.....

Skrevet

ja jeg har hatt sikelig utbruddmedkviser,men er 11+5 i dag ,og ser nå ut som det er på vei tilbaker,heldighvis :)

Skrevet

Teetree produktene fra Body Shop har hjulpet meg veldig. Spør i butikken og du får god veiledning og hjelp.

Skrevet

problemhud, ja. ikke helt normale kviser heller. nærmest som byller under huden som ikke bryter ut. ser ut som frankenstein. hjelper ikke med dekkstift heller. håper virkelig ikke dette vil vare svangerskapet ut.

Skrevet

Her også! Er 11+5 jeg også. Har vulkaner som kviser. Kuler langt under huden, som ikke alltid modner helt heller. Hadde kviseproblem når jeg gikk med gutten min også, men helt ren hud når jeg gikk med jenta mi... Hmm... ;)

Håper det gir seg, eller i alle fall roer ned litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...