Gå til innhold

jaja, da var jeg sykemeldt og hvordan skal dagene gå nå da?????

Anbefalte innlegg

Sukk, er helt på felgen etter prøving og feiling, gru/gler meg til neste uke når vi skal til Haugesund, tenker mye på hvordan og om det går osv...

Har problemer med sønnen min sin far, mye dritt inni bilde, og sønnen min har det ikke godt.. så nå har legen sykemeldt meg 100% i 14 dager så får vi se om det kan hjelpe meg litt.. det er så vidt beina vil bære meg så jeg tror det sikkert kan gjøre godt..

Jaja, fyrer i peisen og skal spise frokost nå!!=)

Fortsetter under...

Uff, er det ikke rart hvordan ting bare baller på seg?!

Nei, det er nok bra at legen sykmedlte deg nå, prøv å slappe av og ta deg av sønnen din, så har du overskudd til å fortsette forsøk også, fprhåpentligvis vil det ha en god effekt.

Lykke til!

Takker for det=)

Joda han skal få være hjemme litt og det blir kortere dager i barnehagen nå.... men kan liksom ikke ta han helt ut heller, for da blir det bare verre for han å plutselig være der hver dag igjen når jeg skal på jobb igjen...

Viss vi får bekreftet at vi må ha ass befruktning så håper vi å starte behandling om 12 dager og da var det kankje greit å føle seg ovenpå igjen.. ha litt overskudd til evt bivirkninger osv....

Vi har time i Haugesund neste torsdag og da er jeg på dag 17 i syklus, og som jeg forsto dem får jeg starte i denne syklusen om vi må ha hjelp.Og da er dag 20 neste søndag=)

Jeg mailet litt hit og dit for å forhøre oss om vi måtte ha hjelp liksom, og fikk svar om at vi kunne bestille time med en gang og at det skulle ikke være noe problem å hjelpe oss=)

Vi ville ha over 50% sjangse pr forsøk mente han=)=)

Annonse

oi,du ar jo virkelig blitt lovet gull og grønne skoger.

men det er jo flott,hvis de kan holde det de lover.

jeg var på riksen i dag og der sa de at det var 35-40% sjanse ved første og andre forsøk og nærmere 50% ved tredje.

håper dere kommer igang nå på første da:-)

Det har sikkert litt med hva slags "problem" en har også=)

Ja jeg håper vi kommer i gang på første og håper den sitter også=)

Om vi får egg på frys, vet du om det går ann å bruke det til flere barn i senere tid liksom?

Ja vi har blitt lovd ganske mye utifra problemet våres, men siden jeg var så ung og hadde barn fra før og med tanke på hvilket problem vi hadde så skulle dette gå heeeelt fint sa de så blir spennende=)

Reiser onsdags morgen neste uke=)

Hvordan ligger du ann i prøving/syklus/søking osv...?

Eggene på frys kan ligge i 5 år,så det er jo kjempe greit!!

Jeg er på spraydag 12 og begynner på sprøyter på torsdag.

var på Riksen i dag til samtale og undersøkelse.

blir uttak og innsetting om 2 uker.

ut fra vår situasjon skal det i teorien ikke være noe problem å klare det selv,men etter 2,5 år har jeg enda ikke fått en pos test,så har ikke så veldig troen på det her heller.

men det er kanskje like greit,for da blir jeg ikke så skuffet.

du får gi full rapport når dere har vært til samtale da!!!!!!

Full rapport blir det nok ja=) Hehe.... og mer til...=)

Greit å ikke ha troen kanskje men en funderer vel desto mer på hvorfor viss ingenting er galt liksom?

Å det blir spennende å høre da, men hvordan fungerer spray? Kan du ta noe spray i tillegg? (tenker på forkjølelse, da jeg ALLTID er tett i nesa) Jeg lurer jo på det meste også da... hehe...

Etter sprøytestart går du til gyn for å se hvordan det går?

Og siste sprøyta 36 timer før uttak? Har jeg skjønt det riktig da?

Hvilken dag startet du på? (spray)

Jeg har altfor stor tro på dette jeg, sambo prøver og holde meg på jorden men det er ikke bare bare skal jeg si deg... ser liksom ikke at det skal være et problem.. hehe, blir vel drust rett i bakken om det ikke går!

Håper det klaffer for dere nå!! Og at du sitter med pos test om 4-5 uker=)

Jeg startet på spray på dag 17,har korte sykluser.

tror det er vanlig å begynne dag 20-25.

ikke noe i veien for at du kan bruke vanlig nesespray i tillegg:-)

du går på sprayen for å bryte ned hormonene i kroppen,sånn at du begynner på nytt på en måte.

sprayen går du på helt til el-sprøyten settes.

på Riksen tar man ul for å se når man skal begynne på sprøyter og ny ul etter 4 dager på sprøyter for å se om du går på "riktig" dose.

(mange steder er det bare den 2. ul).

da ser de også hilken dag det blir uttak.

el-sprøyta settes ca 36 timer før uttak ja.

nå har jeg så vondt i hodet av den fu*** sprayen at jeg nesten ikke synes det er verd det...hatt migrene aktig hodepine hver dag i over en uke nå.

men har vel glemt det den dagen jeg står med pos test;-)

klage,klage...hehe.

må legge meg litt jeg.

du får prøve og ikke bygge deg opp for store forventninger mens du venter,og prøve å gjøre annet enn å bimme....hehe.ellers går tiden sååååååååååååååååå sakte...

Det er lov å klage=) Jeg synest vertfall vi har det!!!!

Og vi hargrunn til og klage også... så det!!

Da har jeg vel skjønt forløpet ganske bra tror jeg=)

Jeg prøver og ikke tenke så mye på det men det er jaggu meg ikke enkelt ass!!=)

Men bimmer ikke så mye, stort sett på kveld om jeg kjeder meg og nå er sambo på nattevakt så...

Snart grey`s og etter det er det senga som kaller=)

Tenker smertene og plagene er vel verdt det når testen lyser mot deg ja=)

Håper den snart gjør det!!=)

Legg deg du så kan vi snakkes, må få vite hvordan det går med deg=)

Og skal nok rapportere når første besøk og samtale er over=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...