mamman til vakre maria Skrevet 6. november 2007 #1 Del Skrevet 6. november 2007 Det er jo en jungel av baby produkter der ute og lurer på om noen av dere har gode tips av hva man absolutt bør holde seg unna og hva som er bra for sart myk babyhud. Har ikke hatt små barn på veldig lenge og husker at jeg hørte for noen ar siden at det var hormoner i noen baby produkter. Det høres ikke bra ut. En venninne tipset meg om å bruke Mesoft som engangs kluter de fås kjøpt på apoteket og er myke og gode.. et tips fra meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10836021-ut-%C3%A5-handle-baby-vaske-ting-er-det-noe-med-hormoner-og-noe-man-absolutt-b%C3%B8r-unng%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
nips Skrevet 6. november 2007 #2 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg har brukt Babyline-produktene som du bl.a. får kjøpt på Babyshop og på apoteket. Datteren min på to år har atopisk eksem og kan fort bli litt tørr i huden av badesåpe og shampo. Først når jeg begynte med Babyline bad og shampo, har huden hennes vært mye bedre. De produktene har også fått gode kritikker i diverse tester som er gjort. Når hun har vært tørr i huden har jeg brukt A-Derma lotion som jeg har kjøpt på apoteket og denne fungerer svært bra for ekstra tørr hud. Når det gjelder våtservietter, brukte jeg først Natusan våtservietter. Helt til en venninne av meg sa at hun hadde testet ut serviettene på seg selv og oppdaget at de brant i underlivet. Jeg testet dem ut på meg selv og fant til min store skrekk ut at hun hadde rett!!! Det brenner og svir litt når man tørker seg i underlivet med Natusan våtservietter. Jeg gikk over til Pampers våtservietter som ikke brenner og svir i det hele tatt, så de kan absolutt anbefales. Ellers kan jeg anbefale den mest fantastiske salven for såre rumper. Jeg ble anbefalt et helsekostprodukt av en venninne som har flere barn og som kunne garantere sårfri rumpe ) Calendula-balsam heter produktet og smøres på i et tynt lag når stumpen er litt rød og sår i stedenfor sinksalve. (Sinksalve er kun ment å forebygge sårhet, så når stumpen først er sår, fungerer den ikke som en legende salve.) Calendula-balsamen fungerer helt utrolig bra. Dagen etter jeg har påført salven er det røde helt borte og huden er seg selv igjen. Takket være denne salven, har datteren min aldri hatt sår rumpe ) Jeg har anbefalt den videre til flere venninner som er like fornøyde som jeg. Den koster ca. 100 kroner i helsekostbutikker og er veldig drøy i bruk. Jeg har også testet den ut på meg selv og den gir ingen reaksjoner. Lykke til med shoppingen ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10836021-ut-%C3%A5-handle-baby-vaske-ting-er-det-noe-med-hormoner-og-noe-man-absolutt-b%C3%B8r-unng%C3%A5/#findComment-10836243 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå