mmtm Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 HVA SKAL JEG GJØRE!!!!?! jeg er i mitt 2 svangerskap og er så utrolig dårlig. Kvalm,slapp,sulten hele tiden, ømme pupper, klarer ikke gå på jobb, har dårlig samvittighet over jobben.Har lyst å sykemelde meg en periode, se om dette går over. Klarer ikke konsentrere meg heller,skal til legen i dag, er 7+4 i dag,så dette kan jo vare noen uker til.Det er ikke bare bare å være gravid, var ikke sånn med første mann. phu....måtte bare tømme meg litt.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Få deg en sykemelding, så du får sjanse til å komme deg litt ovenpå igjen Jeg er 50% sykemeldt nå, og det passer meg utmerket. Merker at former er laaaber, mye kvalm og kaster opp, og trøtt konstant. Ikke hjelper det på med en turbo toåring i hus heller;)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Få deg en sykemelding, så du får sjanse til å komme deg litt ovenpå igjen Jeg er 50% sykemeldt nå, og det passer meg utmerket. Merker at former er laaaber, mye kvalm og kaster opp, og trøtt konstant. Ikke hjelper det på med en turbo toåring i hus heller;)
FrøkenAasen Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Kjøp Sea Band! og ingefær'tabletter! Cola og hamburger! hjelper mye!
trebarnsmamma84 Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Kjøp postafen på apoteket...Det er vanleg reisesjuketabletter....Det var min redning i forrige svangerskap...Elles e cola bra...
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Tips mot kvalme er postafen - sjøsyketabletter. Man blir trøtte av de, men de hjelper mot kvalmen...
miba;-> Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 hei, godt å høre at vi er flere. Dette er mitt 3 svangerskap og er så dårlig og så kvalm som bare det!.Hadde det ikke slik i de to forrige, tror jeg, men man glemmer vel litt da? Jobber heldigvis bare 20% fast akkurat nå så det hjelper veldig i denne fasen. Er kvalm døgnet rundt, går litt i bøger da ,men værst om ettermiddagen/ kvelden.Hjelper å spise litt: tyr til pepsi max og ritz kjekse, men begynner å bli lei av det også. Er 9+3 idag og det virker uuendelig leeenge til uke 14 da alt angivelig skal være over. Kom vel egentlig ikke med noen råd men heller en sympati erklering: Jeg vet hvordan du har det, og nei det er ikke bare bare å være gravid. Men hold ut, det går som regel over:->
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Vet akkurat hvordan du har det. Jeg er sykemeldt og ligger rett ut hver dag. Enten fordi jeg prøver å holde kvalmen i sjakk eller fordi jeg er så kvalm at jeg ikke kan røre meg. I dette svangerskapet kaster jeg også opp rett som det, noe jeg ikke gjorde med forrige mann. Hjelper ihvertfall å være hjemme, kunne ikke klart reiseveien til jobben engang. Sett deg selv først, det er ingen som gir deg en premie for å ha tvunget deg på jobb når du er gravid og dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå