Gå til innhold

Hvordan går det med de som var uke 43???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann,

Jeg skal ta første blodprøve i morgen,og så den som skal vise resultat fredag! Er spent.

Fin i formen jeg også litt fastere og spente bryst kanskje.

Om jeg blir gravid nå så er det tredje gangen på tredje forsøk.... Jeg er mer skeptisk til den videre prossessen eventuelt! :-( etter 2 SA.

Men kanskje 3. gangen teller det?!! :-))

jeg er ferdig med spenningen jeg!!!!!

fikk mensen (sånn skikkelig) på søndag,hele 5 dager før blodprøven på sykehuset skal taes!

nå ser jeg bare frem mot operasjon før jeg i det hele tatt skal tenke på det tredje forsøket

lykke til videre dere som fremdeles er med i gamet

Hei.

Jeg leser at dere skal ta blodprøve, det har ikke jeg hørt noe om? Hm..

Jeg tilhører Ullevål. Jeg fikk beskjed om å ta en hjemmetest (tror jeg) Jeg fikk beskjed om å ringe inn resultat, uansett om det var negativt eller positivt?

Jeg er veldig spent for tiden selvsagt. Gruer meg til toalettbesøk..

Lykke til jenter.

Skulle også bare ta hjemmetest. Med dro til Furst og fikk tatt blodprøve. Der får en svar etter noen timer. Tenkte at kanskje det var for tidlig med en test, blodprøve er jo mer eksakt:o)

Lykke til med testing!!!

Dere andre her er nok gravide, nå er det såå mange av oss i denne uken som ikke er det. All lykke ønskes!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klemmer

Annonse

Brumm..

Hva skjer med dere fremover nå?

Skal dere fortsette hos Hausken?

Skal ringe inn den negative testen snart,så regner med at jeg får vite hva som skal skje videre..

Dere andre:

Masse lykke til!!!!

Stå på,må jo lykkes for noen..:-))

Klemmer..

Hei babyhåp..

Har ikke fått mens enda,men det ble negativ test i dag ja..

Litt kjipt,men har heldigvis to forsøk til.

Har fått en pitteliten "sorgreaksjon" nå i kveld,for selv om en prøver å være realist,så går en jo å håper..

Men det positive er at vi får hoppe rett på forsøk nr 2,så nå venter vi bare på papirene fra Hausken om videre opplegg..

Tok testen hjemme i dag,rd 14..

Var VELDIG negativ!!

Skulle hatt mens for noen dager siden,så tror nok jeg bare er forsinka pga alle hormonene..

Kjipt,men sant..

Så forresten at du hadde fått en strek i dag????

SÅÅÅÅÅ koslig da..

En strek er en strek,så du er nok gravid..:-))

Annonse

lillir: Du skulle teste samme dag som meg, men satt inn egg dagen etter. Så har ikke mensen kommet, ville jeg tatt ny test om 2dager:o) Eller en blodprøve:o)

Venter på at Hausken skal kontakte meg. Ringer imrg om jeg ikke har hørt noe. Skal ta lap av eggleder samt hysteroskopi av livmor om 3 uker, så spent på når jeg kan starte med hormoner:o)

Lykke til med testing imorgen anette25!!!!!!!!!!!!!!

Å så trist. kjempelei meg på dine vegne. Anette 25. Hvilket merke brukte du på test? Jeg er fortsatt litt usikker på om jeg skal stole på min svake strek nr 2. Tar ny test om et par dager.

Lykke til videre.

Jeg har brukt Clearblue, har spart en digitel test til i morgen men det er vel ingen vits. Har nå brukt to vanlige clearblue.

Er så kjempe deppa, stakkar sambo han vil fortsatt at jeg skal ha håpet et par dager til.

Men Tante r kommer vel snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...