Gå til innhold

Er dere veldig nøye på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...når dere hopper over fra første til andre tri (og fra andre til tredje, for den saks skyld). Ser at det til en hver tid er mange "nå er det siste dagen min her"-innlegg. Tok ikke det så nøye i mine tidligere svangerskap jeg, må jeg innrømme, hoppet inn på andre tri når jeg følte at spørsmålene der var mer relevante for meg enn spørsmålene på første tri. Er det bare jeg som ikke er så revnende nøye på dager og uker?

Hilsen meg (som vet at jeg er sånn cirka rundt 6 uker nå, men ingen anelse akkurat hvor nær)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei der=)

Ser for meg at jeg blir å gjøre det samme som deg=) hopper vel over på 2.tri når det føles naturlig=) vil tro spørsmålene og trådene vil gi meg en god indikasjon på når det er på tide=) Ja, sammen med at vi som er kommet mer eller mindre like langt, sikkert skifter forum samtidig, for å følge hverandre=)

Er vel 6 + 6 idag. Får vel vite mer eksakt, når jeg har første legetime=)

Skrevet

Enig med deg.

Venter vårt 3 barn første uken i juli, og er vel også sånt ca 6 uker nå.....men tenker heller ikke hvor og når jeg skal hoppe fra trimester til trimester.

Er forøvrig veldig trett, og det er ikke så lett å få tid til å hvile når dagen går i ett fra tidlig morgen til seine kvelden......men, jeg vet jo at også dette går over.

Lykke til!

Skrevet

Heisan.

Jeg hører jo egentlig til på 2.e tri, men "surfer" litt rundt på både 1.e, og 3.e tri :o)

Er ikke ulovlig det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...