nips Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Gratulerer så mye til alle dere som er i gang. Jeg er dønn misunnelig ) Sjøl har jeg 7 dager igjen til termin og jeg kjenner ingenting annet enn de vanlige sparkene. Jeg er så innmari lei og har så lyst til å få satt i gang snart. Noen flere som har det på samme måten eller er det snart bare jeg som er igjen her inne i novemberklubben??? )
drmjenter Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Hei kjære deg!! Jeg har masse lureri nå med andremann - men med første skjedde det ingenting i forkant før vanlige kynnere.. (magen strammet seg- men ikke veldig vondt) Hun ble født 5 dager før tiden for det. Da begynte det på kvelden og hun var født på morgenen. Det kan være at det går slik med deg også - ikke noe "mas" i forkant - bare rettt på sak :) Lykke til!!
annem87 Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Åh, jeg er også lei av å vente!!! hadde termin i går jeg, og var hos jordmora å blei strippa, men herregud, tror dere det er noen forandring?? Hadde bare litt vondt i magen da jeg la meg, men våkna i dagtidlig og alt var som før. ååhh!
mamman til vakre maria Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Du er ikke alene.. Det var nesten sånn at jeg vurderte å ikke skru på pc for alle går rundt med rier har født eller står på spranget til sykehuset. Alle unntatt jeg...Jeg har 4 dg til termin og det er 4 dg til det.. sånn at det er i grunnen ikke noe å stresse med men jeg blir litt som deg, stresset av alle heldiggrisene som får litt før..og litt sånn håpefull..Nå finnes ikke julenissen men det er disse forventningene da.
nips Skrevet 6. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2007 Kanskje vi burde melde oss inn i januarklubben, for da er vi forhåpentligvis de første som føder ))
mamman til vakre maria Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 he he he. Det var en fantastisk posetiv ide..
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 Neida, vi er nok flere igjen må du tro! Men jeg sitter litt med samme inntrykk som deg; at "alle" er i gang med rier og greier... Det er i hvert fall forferdelig spennende her inne for tida! Er dritt lei av meg sjøl nå. Alt er tungt å gjøre og jeg har bare lyst til å mure meg inne. Føler meg ikke presentabel for 5 flate øre lenger. 38 fullgåtte i morgen... Nå kan du godt komme, lille venn!!
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Vi er jo mange som har termin i slutten av måneden. Er jo i rett månede om ikke annet. Skal til jordmor på torsdag, men regner med at hun ikke kan si noe positivt i forhold til hvor lenge det er igjen. tror det er normalt å være lei og sliten og utolmodig.
Line_78 Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Siden vi bare såvidt har startet på november måned kan du nok trygt anta at de fleste med termin i november ikke har født eller er i gang enda :-) Og noen av oss havner nok over i desember. Jeg har termin den 24. men er innstilt på at det fort kan bli begynnelsen av desember før knøttet kommer, og jeg skal klare å vente til da om nødvendig (selv om jeg naturligvis håper h*n kommer sånn rundt termin).
babypoh Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 ja, no begynner eg og å gå litt lei.. sukk! 12 dager til termin i dag, venter nr 2, så håper han kjem litt før ... med første gjekk eg 13 dager over termin. hodet har vært festa i ca ei uke no. Så eg venta egentlig bare på at vannet skal gå... el riene begynner. Har enormt med 0-energi om dagane, så føler eg enten sitter forran pc`n her el sitter i godstolen forran tv`n. Å gå tur blir de ik noke av, forde er så ubehagelig, trykker jo slik.. De var litt klaging fra mi side.. Håper de blir våres andre tur snart!
HeBergen Skrevet 6. november 2007 #11 Skrevet 6. november 2007 Kaster meg på klagebølgen jeg og... Veldi greit å få blåst ut litt frustrasjon og se at her er andre i samme bås! Er 38+3, men har nå bekka over til å være LEI, tung og slapp. I tillegg føler jeg meg som en hvalross, så jeg har ikke mye lyst å være ute blant folk. Sover utrolig mye, har gjort det de siste par ukene, men tenker akkurat det er bare å nyte mens jeg kan;) Er utrolig spent på fødselen, siden dette er min første, men er snart så lei at d får bare komme:) Krysser fingrene for at ting skjer snart - både for meg og alle her!!
Lykkelig mamma til lille Leon Skrevet 6. november 2007 #12 Skrevet 6. november 2007 Meg å.... alle får før mens jg venter og venter... jg vil ha babyen min...9dager igjen til ks
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 6. november 2007 #13 Skrevet 6. november 2007 Her er 10 dager igjen og jeg er såå klar for å få ut den lille! Men tror dere det skjer noe da?! NEI.. ååå er så frustrerende! Hadde jeg no bare hatt en dato der jeg visste at hun ville bli født ) Men vi må vel bare smøre oss med tålmodighet...
vero:o) Skrevet 6. november 2007 #14 Skrevet 6. november 2007 har termin i dag jeg veldig så utolmodige dere er da hehe... er ikke det enda jeg :)komer vell snart,men kan jo ikke bli utolmodig før pasert termin vel
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #15 Skrevet 7. november 2007 Tipper de som er mest utålmodige er de som har hatt mye plager med svangerskapet, og som har gått hjemme lenge allerede. Med full jobb + barn fra før har jeg ikke rukket å bli lei enda, og nyter permisjonsdagene nå :-) Syns også det er rart med de som er så utrolig utålmodige dager og uker før termin, kan bli lange dager dersom man går på overtid da! Men forstår at det ikke er lett å sette seg inn i for oss som har hatt enkle svangerskap, alle har det jo forskjellig. Lykke til alle sammen! I løpet av noen uker nå er jo alle novemberbarna født :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå