*teresa* Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Mannen min sier han ønsker seg turutstyr (ikke klær) til farsdagen og til jul, men jeg vet ikke helt hva jeg skal begynne med å kjøpe. Hva bør jeg styre unna som er helt unødvendig og hva er supre tur ting for dere??
Gjest Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Jeg har IKKE peiling, men må bare si at jeg var innom en jakt/sports-butikk her om dagen - og fy søren så mye "rart" turutstyr det finnes! Hehe.. Ante ikke at det var så mye man kunne ha bruk for jeg! Sikker mye unødvendig da - men det får noen turmennesker svare på tror jeg..hehe..
@nemone Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Hei, aner ikke noe om hva han/dere har fra før og hvilken prisklasse du tenker på, ei heller hva slags turer dere går på, men her er noen forslag: - multifuelbrenner - fin å steke f.eks pannekaker, pølser osv på på tur med mini når den tid kommer (klassisk søndagstur.....) - kjelesett til ovennevnte - goretexhansker - BUFF - ullundertøy - kartmappe - DNT har noen superkjekke som er gjennomsiktige og fine når du må snu kartet - så slipper man å brette ut kartet (og evt ødelegge det i regnvær) - kompass - GPS - God jakke (her er det et hav å velge mellom, selv er jeg meget fornøyd med min Bergansjakke som har levd et hardt liv i all slags vær) - sko (her må jeg bare anbefale sko fra Lowa, dyre, men utrolig gode, både de høye og de lave) - ryggsekk - sitteunderlag Sjekk også www.turistforeningen.no, der er det mange tips til både utstyr og turer.
MissAntrop Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Stormkjøkken er et must for turmennesker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå