Baby-i-magen Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 jippi:) og ikke så jippi,er at jeg er sikelig kvalm, og kaster opp:( blir snart gal, skal til legen neste uke,høre om jeg kan få noe som gjør at jeg ikke er så kvalm. 11+5
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Har du prøvd postafen (reisesyketabletter)? Disse hjalp meg veldi=) Utenom det så er jeg også 11+5 idag..koselig=) Jeg er ikke kvalm, men hadde en mindre blødning i går, så holder på å bekymrer meg for spiren...men går nok bra å håper jeg kommer helskinnet over til 2. trimester vi også=)
benann Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Heia.. Jeg er også 11+5 i dag, og fremdles veeeldig kvalm. Håper det gir seg snart, gleder meg til å nyte dette. Er min tredje og siste graviditet, så jeg vil så gjene nyte alt. Har forresten prøvd ingefær kapsler, som hjelper meg litt for kvalmen.
1, 2, 3!!! Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 11+5 i dag jeg også! Også min 3'dje og siste graviditet. Ingen plager så langt, men klarer ikke matlukt og å spise på morgenen.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 mmm...er 11+6 her..kanskje jeg skal gå over da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå