Gå til innhold

dulille og jente 24

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Det gikk veldig bra! Fikk svar på mange spørsmål jeg lurte på. Legen var ganske beroligende, heldigvis. Fikk litt andre svar enn de som av og til blir gitt av "vanlige" folk på forumene her.

Jeg fikk ny termindato da! 30.juni i stedet for 7.juli som jeg trodde... Kjempegreit at det gikk den veien! Skal få time hos jordmor om ikke så lenge siden det er min 1.graviditet. Håper det går bra med deg!

Så flott det gikk fint hos legen!

Jeg har ikke time før 13.desember, og hos jordmor 10. desember- ganske tett, men måtte gjøre det slik for å komme inn hos jordmor. Ingen av dem kunne ta mot meg før.. Så er ganske spent.

Hvorfor ble terminen din flytta så mye frem? Uerfaren jeg, så da blir jeg så nysgjerrig...

Særlig med tanke på at du hadde termin samme dag som meg..

Har du mange "plager"? Jeg har omtrent ingen- nesten som det bekymrer meg faktisk.... Vondt i puppene, og de VOKSER mye, men det er alt!!!

Hei!

Jeg hadde regnet ut 14 dager fra da jeg mente jeg hadde el, men legen sa at det skulle jeg ikke ta hensyn til fordi det bare ble spekulasjoner (jeg er ganske sikker på når jeg hadde el...!), men at jeg skulle regne fra 1.dag i siste mens. På BIM sin terminberegning kan man jo skrive inn sykluslengde, så det var det jeg gikk ut fra først. Men det er jo mulig at ul viser noe annet da... Selv om en tidligere termin bare er gode greier, det!

Samme her, lite plager her også. Ganske trøtt de siste dagene, men ikke så vondt som tidligere. Har også hatt ømme bryster, men det kommer og går. Stor (oppblåst?) mage, selv om jeg ikke spiser mer enn vanlig...

Ha en flott helg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...