Gå til innhold

sopp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det noen som har hatt sopp her, mens de er gravide?? (Det må vel være det...) Kjøpte canesten istad, 1-dags-kur... Men så står det at man må kontakte lege. Er det nødvendig? Det er jo bare sopp. Vil helst starte behandling ikveld...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt vanli med sopp i svangerskapet ja,det er pga ph verdien der nede forandres,den kuren du har kjøpt skal funke bra,om ikke kan den gjentas etter 3 dager,du trenger ikke noe tillatelse fra noe lege.når du fører stikkpillen inn gjør det kun med fingeren bruk ikke den pinnen. ha et truseinnlegg på deg for i løpet av mårgen dagen kommer det en del rester ut,la dette vare i tre dagen innen da skal denne engangskuren tatt knekken på¨soppen,lykke til,

Skrevet

Hei. Jeg har funnet vidunderkur som forhindrer både sopp og flagyl om man bruker det regelmessig og riktig. Lactal. Fås kjøpt på apoteket, ganske dyrt men VEL verdt om man er plaget. Siden jeg begynte å bruke lactal har jeg ikke vært plaget av noe (i tilllegg bruker typen kondom nå mens jeg er gravid fordi jeg....grøss og gru.... lett får sopp/flagyl hvis han kommer inni meg ofte. Flagyl kan jo (sier noen) også forårsake SA, så her tar jeg ingen sjanser. Sporet kanskje litt av der, men.... hehe....

Skrevet

Er ikke Flagyl en type antibiotika????

Hva har det med sopp å gjøre?

Skrevet

Det stemmer at Flagyl er en type antibiotika!

Skrevet

Hei! Jeg var mye plaget med sopp i mitt forrige svangerskap og brukte stadig Canesten kurer. Både lege og jordmord anbefalte det..... Du må ikke bruke innføringsaplikatoren, jeg tror det står noe om det i pakkevedlegget.

Skrevet

Beklager... jeg som skrev feil. Jeg mente bakteriell vaginose (som forøvrig kan behandles med Flagyl, som er reseptbelagt). Igjen beklager!!! Uansett forebygger man godt både sopp og bakteriell vaginose med lactyl :) (om man skulle være plaget med det ene og/eller andre)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...