Gå til innhold

Hvor mye gikk dere opp i vekt i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Og hvor mye har dere gått ned igjen nå?

Jeg gikk opp ca 23 kg. Gått ned 13 kg foreløpig, men skal ned 15 kg til. Har nemlig en del igjen etter første svangerskap også.

Sukk... Er ikke noe flink. Spiser snop, kake, is, chips eller annen digg hver kveld. Ikke rart det går seint med disse kiloene ;o)

Fortsetter under...

Jeg gikk opp 22,5 kg og har gått ned ca 17,5 kg siden Storm ble født 13 Oktober.Men hadde sinnsykt mye vann i kroppen på slutten som forsvant i løpet av den første uka omtrent.Magen er omtrent helt borte men er fortsatt litt oppstramming igjen på rumpe og lår ja:)!Men ser for meg at det kan ta litt tid for jeg er så glad i godis:)

La på meg ca. 15 kg og har snart gått ned 10. Men - da jeg ble gravid denne gangen hadde jeg 10kg mer å dra rundt på enn da jeg ble gravid med nr1 for 5 år siden... Så nå er målet å få jobbet meg ned til et par-tre kilo over det! Skal begynne å trene igjen i desember og gleder meg faktisk til det!

Ellers er det jo det at jeg er så veldig glad i mat og snop... Så jeg må virkelig jobbe litt med psyken min i tillegg til den fysiske treningen!

Gikk opp 14 har gått ned 11.5 av dem....var 57 kg fra før. Er en av dem som går fort ned i vekt......alltid vært spinkel. Når jeg ammet min forrige gikk jeg tilslutt ned til 49 kg. Håper ikke det skjer nå. Når jeg er 1.69 cm høy, blir det veeeldig lite.

Gikk opp fra 71 til 78, er nå tilbake på 70,5, men planen er å komme ned til 67 der jeg var da jeg ble gravid med førstemann for snart 3 år siden.

MEN jeg er fryktelig sulten for tiden, så jeg føler jeg spiser hele tiden.

Annonse

Hei!

jeg gikk opp fra 57 til 73-74 tror jeg. veier iallefall 57 igjen nå, 4 uker etter fødselen. Hadde gått ned 15 kilo etter 3 uker, og det var kanskje litt fort, men det har vært tøffe dager og netter de første ukene, med lite mat.. Nå smører mannen matpakke til meg før han går på jobb. Skikkelig "omvendt", men veldig nødvendig! :)

blir litt snop på kveldene, er ofte slitne begge to og har behov for å kose oss :)

jeg gikk fra 68 ned til 64 og opp til 84kg i svangerskapet. er nede i 67 nå. 2 uker etterfødsel. vil stoppe.. skal sjekke meg for stoffskifte problemer på 6 ukers kontrollen... er 180 høy, så vil ikke lenger ned

Annonse

Gikk opp nesten 13 kg, etter 10 dager var alle borte. Nå, 5 uker og to dager etter fødsel har jeg gått ned totalt 16 kg. MEN for en enorm apetitt jeg har! Spiser hele tiden, og sjokoladesuget er der konstant!

Jeg gikk opp 14 kilo.. En uke etter fødselen var jeg gått ned igjen de 14 kiloene.. Nå veier jeg 2 kilo mindre enn startvekten.. så det går rette veien.. Men fremdeles er det en del mage som MÅ vekk.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...