Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå hører jeg altså hjemme her sammen med dere!

supert at det finnes et sted som dette på nettet, og dere virker jo alle veldig hyggelige!

Jeg var på storkklinikken for litt over en uke siden, og ble inseminert for første gang, og er nå gal av spenning.Kjenner alle slags symptomer, men vil tro de fleste av dem er innbilte foreløpig..

Men:

Ømme bryster og menslignende følelse nederst i magen må da vel bety noe?

Noen fler her inne som bor i Bergensområdet?

Hadde vært fanastisk å møte noen som er i samme prosessen, eller som har vært det!

Jeg er single og lesbisk. Flere her i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei akia.

Å, kjenner igjen den utrolige spenningen, fra min første tur på Stork.

Den ventetiden er bare så lang.

Og jeg er mester på symptomer som er innbilte, tror jeg har hatt alle jeg. Håper det ikke bare er innbildninger på deg da.

Jeg er ikke fra Bergen, men er også singel og lesbisk. Bor i nærheten av Oslo jeg.

Selv venter jeg på mensen, slik at jeg kan få kommet igang igjen etter en pause.

Krysser fingre for deg.

Skrevet

Lykke til, håper du får en positiv test snart. Selv er jeg singel, hetro og fra Oslo.

Skrevet

Tusen takk for velkomst! -Og vet dere, i dag testet jeg positivt, og føler meg som verdens heldigste!!!!Til dere som prøver alene slik som jeg:

Her om dagen møtte jeg en som hadde barn alene og sa det var veldig greit og slett ikke så slitomt som noen skal ha det til. -Godt å høre noen slike historier også...

Skrevet

Takk, og jeg skal krysse fingre for deg, lykke til med fortsettelse av prosessen etter pausen! -Og nei, det var visst ikke bare innbildning, fant jeg ut i dag, jeg har tydeligvis vært superheldig allerede på første forsøk.

Skrevet

Å! Så fint!

Si ifra om du kunne tenke deg å møtes. Nå, -særlig nå, som jeg har testet positivt, er jeg veldig ivrig på å møte andre i samme situasjon.

Hvor i prosessen er du?

Skrevet

Hm.. Ble visst litt rotete dette, prøvde å svare hver især, men så kom svarene mine som et takras litt sånn her og der..

Skrevet

Gratulerer så mye med positiv test!!! Husker godt den utrolig deilige følelsen da det gikk opp for meg at jeg hadde lykkes og var gravid!! Spennende tid du går i møte...

Jeg er singel, hetero, 40 år, bor i Bergen og fikk en storkegutt i mai 2006. Leker litt med tanken på å prøve igjen...

Jeg vil gjerne være med på treff her i by'n. Jeg har lenge vært såååå misunnelig på de som har vært på treff i Oslo. Hadde vært utrolig kjekt å treffe andre som velger/har valgt å få barn på samme måte som meg!!

Nyt den første dagen som vitende gravid!! :o)

Skrevet

Hei, jeg skal i gang i desember...første gang, er veldig klar...vil gjerne møtes men kanskje etter jeg har vært i Danmark, som er om noen og tyve dager;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...