Gå til innhold

Julekjole..


idamor1983

Anbefalte innlegg

Er det noen som har gode tips til hvor jeg kan ha mulighet for å finne en fin kjole i mammasize??

Synes det er vanskelig å finne fine klær, og snart er det jo jul også.

Og vi som skal ha i januar sitter nok med ganske stoore mager i de tidene... :o):o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant meg en kjempefin kjole på lindex :P (Trur jeg, eller kappalh) .

En enkel svart, med stropper, sånn passe utrigning og stram rett under bysten, var liksom en bred rett under brystene slik at man kan bruke ett fancy belte rett under bysten og så var den vid derifra og ned.

Til den kjøpte jeg meg ett belte og sko i sølv, passet både til bursdag og jul :P

Og når man bytter farger på belter og sko får antrekket ett helt annet uteseende, så har brukt den i 70 årsdag sist helg, og skal bruke den både julebord og julaften :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt meg en stilig kjole på lookatmom.com. Det er en kjole man kan bruke etter fødselen også med praktisk ammeåpning i sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt noen kjoler i løpet av sommeren/høsten på MEXX i collegestoff. Det er ganske kjekt for de blir videre etterhvert som jeg blir det. Det blir riktignok ganske tettsittende, men det er jo litt gøy å vise fram magen også :o)

 

Til jul har jeg kjøpt en som går litt mer ut, men med et lite "sammensydd" parti rett under brysten. Kjøpte en mammakjole da jeg skulle være forlover i et bryllup på tidlighøsten, men den så jeg bare enorm ut i - synes jeg blir finere i "ikke-mamma-tøy". Skjørt og bukser har jeg riktignok måtte kjøpe i mamma-utgave, men overdeler har jeg greid meg med det jeg har fra før - og siden de blir ødelagt av å ha en stor gravidmage inni, må jeg ut og kjøpe masse nye topper når babyen kommer ut en gang i januar :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte kjole på davinchi på Bergen storsenter, fant også en fin en på Voice of Europe. Det er mye fint nå som er stramt rett under brystene og med vidt skjørt under det. Kjolen jeg kjøpte var lang og svart, men litt voldsom utringning (bruker en singlet under), i mykt elastisk stoff. Gleder meg til lå bruke den, magen ble stor og fin under:)

 

Jeg ville sett på helt vanlige klesbutikker først, før jeg prøvde på mammaklær, for de er ofte så dyre. Kjøper du kjole i en vanlig butikk, kan du jo bruke den senere også, og det er jo kjekt:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt mammakjole på krappe.no Den er kjempefin og den kostet bare 299! Svart halterneck med spenne foran. Bestilte den på formiddagen, og jammen hadde jeg den i posten allerede neste dag! Det kaller man kjapp levering???

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...