Gå til innhold

om spontanaborter......

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.....ser d e så mage vise mennesker her inne....og nå lurer jeg på....var gravid i uke 5 da jeg fikk svake menssmerter og brunlig utflod....(har til vanlig veldige menssmerter,men dette var ikke på langt nær så vondt)var til legen og tok graviditetstest denne var positiv,aå begynte jeg å blø....ble sendt på sykehuset for innvendig ultralyd,der kunne han se at slimhinnene var hele,så ingenting tydet på spontanabort...forsatte å blø i en uke,ikke mye,men sånn at jeg måtte skifte bind gjerne 3 ganger dglig....smertene avtok lenge før blødningen...på lørdag var graviditetstesten negativ....jeg trodde man virkelig hadde veldi vondt når man spontanabortterte,men......skjønner ingenting jeg....hjelp noen??????

Fortsetter under...

dette kunne minne litt om min SA. Jeg blødde først svakt og var så til innvendig ul, alt var helt og fint og fikk masse positivt om tykke slimhinner og greier og greier. Samme ettermiddag begynte jeg og blø kraftig, men ikke mer enn en kraftig mens. Da var det desverre over og en halv uke etterpå var hcg lik 4....

Jeg hadde litt smerter to tre dager før blødningene startet, ikke noe særlig smerter ved kraftige blødninger. Bare vanlige mens smerter egentlig.

Så dette er nok veldig individuelt om det er smerter eller ikke.

Min SA utartet seg omtrent sånn som du beskriver... begynte med brun utflod som gikk over til med litt blod i, og tilslutt bare friskt blod... Jeg har heller ikke blødd veldig mye, men litt mer enn en normal mens (pleier ikke å blø små mye under mensen til vanlig heller) hadde bare litt svake menssmerter hele veien.. men tror det kan utarte seg forskjellig fra person til person i tillegg til at det sikkert kommer an på hvor langt man var kommet i svangerskapet (jeg var i uke 6)

Håper det går bra med deg!

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...