Gå til innhold

Ser mange som triller vogner med 3 hjul....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute og gikk idag og de fleste jeg møtte trillet på vogner med 3 hjul...............de ser jo veldig gode ut de også.

Hm....?..............blir usikker på hva jeg skal kjøpe for vogn nå...

Dere som har sånne vogner, hvilket merke har dere og er dere fornøyd og hva anbefaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anbefale å investere i en TFK Joggster Twist! Det er en solig og stabil vogn med et av markedets største bager og stoooor og god sportsvogn!

www.barnesikring.no

www.buggy.de

Klem TFK-fan! ;-)

Skrevet

Har hatt en OTH urban jungle, den var utrolig god. Veldig stabil og herlig å trille, samt at ungen satt veldig godt i den.

Har også kikket en del på tfk joggster twist, den virker utrolig god å trille og kjennes veldig stabil ut. Fordelen med denne er at den har justerbart fotbrett, håndbrems og setet ser veldig behagelig ut (trekket i setet er pustende). Tror jeg hadde gått for denne skulle jeg hatt ny trehjuling nå, mest pga av justerbart fotbrett som var det eneste jeg savnet på oth`en.

Så jeg vil anbefale en av de to. Og synes trehjulinger er MYE bedre å trille, iallefall når man er blitt vant med dem

Skrevet

Vi har en Quinny freestyle, som vi hadde dreamibag til. Det er en herlig vogn, vi har ingen ting å utsette på den, selv nå etter 7,5 måneder. Den er en drøm! :-)

Skrevet

Signerer TFK! Utrolig god vogn :)

Skrevet

Har tfk og er kjempefornøyd. men samtidig savner jeg emmaljunga scooteren, den var så nett og liten... tfk er en kjempegod vogn, men som ekstratrille vurderer jeg faktisk å kjøpe scooter igjen. det er selvfølgelif forskjell på vogner av typer tfk og simo, trillegleden er så mye større på tfk,hehe... men av småtriller er det egentlig ikke så mye forskjell, like godt å trille en scooter som tfk feks.

Skrevet

Har OTH og veldig fornøyd :) Lett og god. Men så har jeg ikke prøvd andre trehjulinger, men kjenner flere som er misfornøyde med Quinny'en.

Skrevet

Jeg har en quinny freestyle nå, den er jeg ikke spes fornøyd med. Nå er snuppa 16 mnd, og med vinterposen blir sportsdelen liten og trang.Vogna er tung og tar stor plass sammenlagt. Hvis jeg skulle kjøpt ny vogn nå hadde jeg kjøpt TFK, den er god og romslig.

(en fordel med quinny er at sportsdelen kan være begge veier)

Skrevet

For guds skyld kjøp en 3-hjuling!!! Vi kjøpte en simo kombi da jenta vår ble født. Visste ikke om bedre.... Den er veldig bra altså, men drittung å trille og lempe inn og ut av bil. Og tar jo nesten hele bagasjerommet på Volvoen vår. Og når kroppen skrangler etter fødselen er det ikke bra å hive på 20 kg. Så jeg kikket litt rundt for å se etter ny vogn når lillemor ble for stor for bagen. Og det endte med en OTH urban jungle. Og er bare superfornøyd med den!!! Og for datteren vår så ble det plutselig arti å sitte i vogna, tidligere så var det et spetakkel uten like. Så når nestemann kommer kjøper jeg bag til den og fortsetter å kruse rundt med 3-hjuling.

Skrevet

Hvis du vil ha en trehjuling så er OTH den mest stødige på markete, men det negative er at barnet vokser fort ut av bagen. En firhjuling er mye mer stødig og jeg vil anbefale en Bugaboo, siden du har 4 hjul, mange funsjoner og alt stoff er vaskbart.Men hvis du er usikker så ville jeg dratt innom noen barnebutikk å be ekspetrisene om å gi en vogndemonstrasjon for deg. Da får du vite litt mer om de forskjellige vognene. Lag en liste om hva du er ute etter og hva som kan være + og - på de forskjellige vognene som du spør dem om.

Skrevet

Signerer anonym ovenfor. Har selv hatt både trehjuling og firehjuling med svingbare hjul fremme, og firehjulingen er mye mer stabil, men har samme fleksibilitet. Mange vognmerker har fått slike vogner etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...