Gå til innhold

Hva slags dopapir kjøper dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kun Lambi :) Jeg sverget på at det første jeg skulle gjøre når jeg flytta hjemmefra var å bruke noe annet enn økonomipapir eller sandpapir som det føles som. Mamma mente det ikke var noe poeng å bruke penger på sånt.

Men det morsomme nå er at mamma er omvendt; hun har kjent hvor behagelig papiret kan være etter å ha vært på besøk her, så hun har gått over til litt bedre type hehe :)

Kun lambi her i huset :-)

Skal sies at dette i tilegg til comforen har en annen viktig grunn.

Om man bor i et hus med gamle rør bør man bruke f.eks lambi fremfor disse billige variantene da de billigere variantene i større grad fører til at det blir tett. Og jeg har ikke lyst til å stake rør...

Bor man i et hus med nye rør har dette ikke noe å si eller i hus med egen septikktank.

Annonse

rompa mi er for fin til annet enn lambi. Rørleggeren vår mente faktisk omvendt, at med lmabi brukte man mindre enn med økonomipapir. I tillegg så støver økonomipapiret slik at det er lettere å få sopp da støvet legger seg igjen i skjeden.

Kjøper noe mykt, Lambi eller noe sånt. Men - holder meg langt unna dopapir med rødt mønster på...noe jeg sluttet med da jeg var gravid med førstemann. Fikk jo helt noia hver gang jeg var på do, det var jo rødt på papiret...he he, så nå er det hvitt eller med blått mønster.

Ikke hysterisk i det hele tatt! ;)

Kjøper litt forskjellig. Hater egentlig å handle dopapir! Tar sånn plass... hehe.

Mammaen min sier at det er viktig av vi gravide bruker et mykt og ikke for billig og resirkulert dopapir for det er lettere å få UVI av resirkulert papir.

Sist jeg var gravid kjøpte mammaen min det dyreste dopapiret til meg, hehe.

Er enig med deg, 3.gang, ekkelt med rødt mønster!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...