Gå til innhold

Har bare ammet ett måltid- kan jeg bare kutte tvert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare hatt igjen nattmåltidet, men nå blir det ikke nok så har bestemt meg for å slutte helt.

I går fikk de (tvillinger på 4 måneder) flaske av pappa'n så jeg skulle få sove litt lenger. Trodde jeg kom til å våkne med spreng, men nei. Ammet litt på formiddagen.

Fikk også flaske på nattmåltidet i dag tidl. Men i dag har jeg ikke ammet noe. Har heller ikke melkspreng. Går det da greit å bare kutte helt?? Er litt redd for brystbetennelse, derfor jeg spør.

Jeg regner med at så lenge jeg ikke får spreng kan det heller ikke være særlig melk igjen.

• 9 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også bare ammet ett måltid per dag lenge (han er 13 mnd), og bare kuttet tvert. Litt spreng et par dager, deretter helt fint men merket at jeg fortsatt hadde melk.Nå har jeg ikke ammet på 12 dager og har veldig spreng og vondt... Prøver å bare massere litt i dusjen, må av og til melke ut bare noen få dråper men vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Det går vel over men er redd for tilstopping el betennelse... Sluttet pga søskenforsøk, han tar flaske og leter ikke etter puppen mens jeg savner kosen og har spreng, sukk...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...