Gå til innhold

Kan noen svare meg?:)


maispire<3

Anbefalte innlegg

Hallo! fredag teste jeg meg med en cb test, ble negativ, men tok den ikke med morraurin.. skulle hatt IKM i går. Ikke tegn til TR, og kan ikke føle at hun er på tur heller.. hvor lenge burde jeg vent med å teste igjen? har hatt en del symptomer: ofte på do, tretthet, ømme brystvorter, stikking i nedre del av magen.. veldig sulten og litt humørsvigninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det står helt sikkert på testen du kjøper nå du kan teste i forhold til IKM. Du får ikke noe bedre svar fra oss her inne enn du finner der, og vi kan ikke fortelle deg hvorvidt symptomene du beskriver betyr at du er gravid eller ei. Ingen svangerskap er like, symptomene er ulike og kommer til forskjellig tid, noen får ikke symptomer i det hele tatt, og symptomer som ligner kan være symptomer på noe helt annet (f.eks på EL). å akkurat der kan vi ikke hjelpe deg :)

 

Men nå som IKM har vært, ta en ny test, du. For øvrig testet jeg selv positivt på CB digital uten at det var morgenurin, så bare du har hatt IKM skal du få utslag hvis du er gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent et par dager etter IKM så tester du igjen. Vet det er vanskelig å vente... Jeg testet ikke positivt før 5 dager etter IKM, så lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom histore, og konklusjonen er... følg magefølelesen...

Jeg gikk rund og var kvalm i ca tre uker. Ventet på mensen, og tenkte at den sikkert kom snart. Tanken slo meg at jeg kanskje kunne være gravid, så jeg tok en test, men den var negativ. Tok vel 3 tester i løpet av disse kvalmeukene, og alle var negative. Bestilte time til legen, og fikk time to dager etter ikm, men testen jeg tok til legen var også negativ. Et par dager etterpå, ca en uke etter ikm dro jeg til legen for å ta blodprøver...kanskje var det noe med stoffskiftet som gjorde at jeg var så kvalm. 4 dager etter blodprøven får jeg telefon der de forteller at jeg har Hcg i blodet. Tok en hjemmetest dagen etter som var positiv. Utrolig men sant.

Så nå tror jeg at jeg er 6 uker på vei...men må inn til legen den 12 og bekrefre svangerskap og på ul for å beregne termin.

Håper du finner ut hva det er...Husk å lytte på din egen kropp... det er som sagt ikke noen tester som er 100% sikre...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikm 2/3 nov, testet negativt den 1 nov...

kjente noe på kroppen, og ingen tr dukket opp...

 

tok en test for ca 15 min, og der lyser det ett kryss mot meg :)

 

testet nok for tidlig og med en urin som bare hadde vært i blæra i 3 kvarter den 1 nov:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...