Gå til innhold

Vekt uke 11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har langt på meg 1,5 kilo. Er dette normalt, lite eller mye? KAn dere se mage enda. Min blåser seg opp om kvelden, og begynner så vidt å stikke litt ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg gikk ned 3 kilo fra uke 6 til uke 10..har lagt på meg en kilo igjen nå...er 11 +6 idag....har mage fra før så eg ser ikke noe forskjell, men mannen min mener at eg har fått en liten kul....

Tror det er normalt det du har lagt på deg...er ganske forskjelligt hele svangerskapet...er ikke noe fasit....

Med første mann la eg på meg mye i begynnelsen...men er litt mer bevist på hva eg spiser no....

Skrevet

Har overraskende nok ikke lagt på meg noen kilo ennå. Har fått "slappere" mage, og liten antydning til kul rett over "dotten"...

Skrevet

Heisann!

Har ikkje lagt på meg noko enno, trass i at eg et som ein hest - føler eg. Er mykje kvalm, og mat hjelper, ei stund....

Dette er mitt tredje svangerskap, og vanleg vis legg eg ikkje noko særleg på meg før i 5 mnd, men då renn kiloa på....Sukk!

Har bestemt meg for å vera flink denne gangen med kosthald og ikkje legge så mykje på meg - dei skal jo av igjen også!!:(

Skrevet

Hei! Jeg er i uke 12 og har vel gått opp 1,5 til 2 kg. Jeg Føler at det er bedre at det kommer jevt på, fordelt utover svangerskapet, da venner både rygg, kropp og hud seg på belastningene :-) Forrige gang gikk jeg opp 14 kg, men forrige gang så måtte jeg bruke mammabukser på denne tiden for jeg la fort på meg rundt rumpa. Nå bruker jeg fortsatt de vanlige buksene, så det er rart at hvert svangerskap er så forskjellig :-)

Skrevet

Jeg er bare 7+6 idag, men er sikkelig oppblåst på kvelden:p Dessuten har jeg allerede kul på magen;) Ikke gravidkul da;) hehe

Men noen kilo kommer det til å bli ja, siden jeg spiser masse allerede:p

Skrevet

Jeg har lagt på meg en liten kg. Mange variasjoner innen normalen vil jeg tro :o)

Skrevet

0kg enda her....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...