AS og lillemor=) Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Hei hei jenter=) Etter å ha spydd 7 ganger i går, må jeg bare innrømme at jeg til slutt ble ganske så fortvilt. Undersøkte litt på nett, og fant ut at det finnes " akupunkturarmbånd" som skal hjelpe mot kvalmen. Det fungerer ved at en knott på armbåndet trykker på et triggerpunk. Så lenge det ikke var medikamenter, var jeg villig til å prøve=) Fikk kjøpt idag, og nå sitter et bånd på hvert handledd.. Vet ikke om det er det psykiske, men kvalmen er borte. Psykisk innvirkning eller ikke, så lenge det fungerer, er jeg fornøyd=) Tenkte bare å tipse dere om dette=) Vet at jeg iallefall hadde tatt imot alle tips med stort takk=)
AS og lillemor=) Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 Kjøpte det på apoteket=)
hjemmekanskje??? Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Jeg har og investert i dette idag. Og må si meg enig, det har hjulpet endel i alle fall. Så hvis dette fortsetter blir jeg veldig glad. Etter 4 måneder med kvalme sist hadde det vært deilig å slippe unna denne gangen. Ikke alle apotek som har det. Men de kan stort sett bestille det for deg....
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Jeg kjøpte også sånn da jeg var i uke 8. Syntes det hjalp, men vet ikke heller om det kanskje bare var psykisk... hehe...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Funka ikke for meg.. Fikk bare sinnsykt vondt der knottene satt.. Ingen av mine venninner det har funka på heller.
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Nei, det er nok ganske individuelt og kanskje etter grad med kvalme. Her funker det ikke.
Lillhanne Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Funka som bare det på meg! Kjøpte på helsekosten idag!
AS og lillemor=) Skrevet 5. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. november 2007 Hei igjen, jenter=) Det fungerer hittil på meg! * bank i bordet* Regner med noe er psykisk,men det får så være.. fungerer det som fungerer, uansett om det er psykisk eller ikke -hihi- =)
*Stjernesmell* Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 Hei jente 24! Håper det går bra med deg! Jeg har vært så heldig å ikke bli kvalm ennå (bank i bordet!). Hvordan går det ellers?
AS og lillemor=) Skrevet 6. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. november 2007 Hei hei " Stjernesmell" =) Der var du,ja=) Koselig=) Heldig du er som ikke har blitt kvalm enda! * bank i bordet* =) Får håpe du slipper unna. Er jo noen heldige som gjør det=) Ser en bort fra kvalmen og det at jeg av og til blir svimmel, så går det bra med meg=) Føler at puppene ikke er så ømme lengre, og det er jo bra=) Gleder meg egentlig bare til å få tatt den første legesjekken. Vet jo at jeg har ei lita " ert" i magen, men greit å få det 100% bekrefta. Når var det igjen du hadde legetime? Hvordan går det ellers med deg, da? klem fra meg=)
snart mor til 3 Skrevet 6. november 2007 #12 Skrevet 6. november 2007 ble også tipset om det...desverre funket det ikke på meg...like kvalm og forferdelig uansett jeg.. .( håper det går over snart...
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 6. november 2007 #13 Skrevet 6. november 2007 Funket ikke på meg heller da jeg gikk gravid.... Men for all del, supert at det funker for noen.
Heldige meg - snart 4barn! Skrevet 6. november 2007 #14 Skrevet 6. november 2007 Tror det fungerer på meg... men synest det var litt vanskelig å få det riktig på... noen gode tips?
AS og lillemor=) Skrevet 6. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 6. november 2007 Hei hei=) Synes også det var litt kronglete å finne dette punktet. På lommelegen står det at det skal sitte 2 fingerbredder fra hånden, men i pakningsvedlegget står det 3 fingerbredder. Så, har det vel midt i mellom.Justerer vel litt etterhvert=) Skal jo være mellom de to senene som går langs armen. Jeg blir " dårlig" av å se senene " stramme " seg, så min kjære samboer sier hvordan jeg skal stramme armen, mens jeg ser bort manøvrerer han båndet på plass.. hehe.. komisk=) prøv å stram du, så senene vises slik at du kan manøvrer det på=)
Anitahar2barn Skrevet 6. november 2007 #16 Skrevet 6. november 2007 Jeg brukte det forrige gang og det hjalp skikkelig. Fant ikke de gamle jeg brukte så denne gangen kjøpte jeg meg nye og nå hjelper det ikke særlig. Kan være litt forskjell på kvalitet og tror jeg. De jeg har nå er ikke så stramme så de stimulerer kanskje ikke like godt. Håper jeg finner de gamle. HJELP :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå