Gå til innhold

ang SF mål på slutten (uke 39,40)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har liggi akkurat på den røde streken hele veien, men i uke 39 var jeg på 35,5 og i dag i uke 40 var jeg 37, 2 cm over! flere som har opplevd ett sånn "hopp" på slutten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid enten ligget under eller akkurat på streken, men pluteselig de 2 siste gangene har jeg ligget en del over streken men innenfor "normalen", men nå ligger nurket med rompa akkurat der de måler slikt at målet da blir "feil". Kanskje det er sånn med deg også>?

Skrevet

ligger akkurat innefor "normalen" jeg også;) men er bare litt bekymret for at han plutselig har vokst så mye... håper ikke det blir noen kjempebaby;) satser på teorien din jeg....om litt feil måling;)

Skrevet

Jeg har også hatt et sånt hopp på sf-mål nå de siste ukene! Er helt øverst i det grønne feltet nå. Synes det har økt veldig mye bare fra jm-kontroll på torsdag og til i dag på legekontroll. Men kan jo være at jm og lege måler litt forskjellig, og så kan det jo som dere sier være at babyen ligger litt annerledes på de forskjellige målingene.

De anslår at gutten min kommer til å være ca 3800 g ved termin, så det blir nok ikke noen kjempebaby, selv om han da blir litt over gjennomsnittet;)

Skrevet

Jeg har også opplevd dette og syns det var litt ekkelt. Jeg har også ligget ca midt på den røde streken, men siste kontroll i uke 36 / 37 lå jeg faktisk over det grønne feltet... JM mente at det hadde med leie til barnet og gjøre, så jeg håper det stemmer.

Skrevet

jeg har ligget på streken hele vegen, men i dag (uke 37) låg jeg litt under, men det var fordi hun har lagt seg så LANGT ned i bekkenet, og magen har senket seg, så da ville målet også synke sa JM...

Skrevet

jeg var på kontroll i dag (uke 40) og fikk et hopp på kurven. Trodde den ville flate ut mot slutten av svangerskapet, men nie.. har stort sett ligget på streken så langt. Magen min har vokst enormt de siste ukene. jeg har lagt på meg omtrent 2 kg den siste mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...