Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det går bra:o)

Desverre kan vi ikke klare dette på egenhånd. Har en eggleder igjen, som ikke fungerer.

Før ble jeg veldig lett gravid...hjelper oss ikke nå da..hehe. Men etter jeg hadde exu, er det noe som har skjedd.

Går jevnlig til akupunktur, noe som har hjulpet mye med alt annet. Har tro på det. Prøvd fotsone, men etter så mange behandlinger uten resultat, anbefalte hun å prøve noe annet..... Akupunktøren hjelper til med å bedre miljø ol inni der. Jobbet mye med levver osv, og så på "holdefunksjonen". Blir spennende med lap og hysteroskopi, om de finner ut noe med det.

Velger å ha stor tro på hver forsøk, det hjelper meg til å holde motet oppe. Dette forsøket hadde jeg størst tro på og følte meg virkelig gravid. Ble minst lei meg etter at det ikke gikk på dette forsøket. Så har ingen tro på at det er dumt å ta gleder på forskudd osv.

Jeg tar det med ro og koser meg. Litt stress må kroppen tåle. Tenker at "den" må jo være såpass sterk og må tåle litt. Kan ikke la være å gjøre ting i tilfellet noe skulle skje. Viktig at en lever så normalt som mulig. Er det ikke meant to be, så er det ikke. Vanskelig å forklare..... Men er det meningen at den skal klore seg fast inni der, så gjør den det:o)

Lykke til alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Måtte lykken snu til oss snart:o)

Tusen takk alle sammen for all støtten! Jeg har ikke tatt meg nær av noe, ikke meningen å skrive krasst tilbake ang pp. Jeg misforsto litt:o)

Klemmer

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...