Gå til innhold

Mensmurringer når og hvor lenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei.... Jeg er kun 4 uker og 3 dager på vei og synes nå at disse mensmurringene begynner å avta. Noen med lignende erfaringer? Hvor lenge er det vanlig å kjenne at det skjer noe nedi livmora...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg begynt å lure på og, men det skal jo være vanlig... Jeg er 4+5 i dag, og er litt bedre enn før helgen, men i går ettermiddag var det helt ille. Det går sikkert over, trøster meg med at jeg i alle fall ikke er kvalm og altfor trøtt enda :)

Skrevet

Hei hei, jeg er ca 8 -9 uker nå og har masse murringer hver dag, hadde det i begynnelsen også så stoppet det litt opp for og så øke på igjen;O)

Skrevet

1000takk for bra svar :) Da kommer det nok tilbake snart. Liker liksom å kjenne at det skjer noe der inne hehe! Hvordan går det ellers med symptomer? Synes ikke jeg kjenner noe særlig, jeg. Bortsett fra at det kjennes ut som puppene vokser (faktisk ikke vondt)

Skrevet

Kjenner ikke så mye jeg heller. Ømheten i puppene går litt opp og ned, men brystvortene er konstant ganske såre, murringene kommer og går litt. Har begynt å få en del luft i magen og er litt ekstra trøtt (men det kan jo hende jeg lar meg selv være litt trøtt også, siden jeg nå har noe å skylde på - hehe)

Gjest Orkideen
Skrevet

Mensmurringene vil komme og gå gjennom hele svangerskapet. Livmoren vokser litt i rykk og napp. Det er grunnen til at mensmurringene blir borte i perioder før den kommer tilbake igjen. Det er helt normalt.

Skrevet

Da antar jeg det er samme grunn til at jeg har blitt bedre i korsryggen også? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...