Smæchs!!! Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Er 10+3 idag (er vel uke 11 det eller???). Fortsatt kvalm og slapp pg trett og svimmel osv. 1 yoghurt og ei brødskive om dag er jammen ikke mye å skryte av. Kaster ihvertfall ikke opp. Er det noen som er på bedringens vei eller sliter dere ennå også?? Kan ikke si at julemasipan i hyllene frister særlig ennå nei:)
Puselure Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Hei. Er uke 11+1 i dag. Formen min er bedre siden uke 6, men fortsatt dårlig. Ikke noe matlyst, har mye kvalme enda synes jeg. Blir fort sliten. Var oppe 4 ganger i natt for å måle temp på poden, han hadde feber i går og er hjemme fra bhg i dag. Merker at jeg har mindre å gå på nå. Nå sover han go-duppen i vogna si;) Har heller ikke smakt julemarsipan nei hehe;)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 er 11+5 i dag og formen er veldig bra.Ingen problemer og alt er fint.Spyr en del men vet hva jeg spyr av og osv så må baer passe på.
Catsa Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Formen min er bra. Har ikke noe særlig til symptomer, verste er vel halsbrann og at jeg er trøtt hele tiden. Skulle nesten ønske jeg hadde flere symptomer..... blir litt stressa av ikke å kjenne det så mye på kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå