Gå til innhold

Duotest i Trondheim

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja så har jeg blitt gravid igjen da. Det var ikke helt etter planen, og min mann ønsker i utgangspunktet at jeg tar abort. Jeg ønsker imidlertid ikke det. Jeg har gått med på at jeg kan diskutere det hvis det skulle være noe alvorlig galt å finne under en duotest. Jeg har fått innkalling til ultralyd på St. Olavs om to uker, men der stod det ingenting om genetisk veiledning. Dere som har tatt duotest i Trondheim, hvordan gikk det for seg for dere? Hvor og når ble det tatt blodprøve i forhold til ultralydtimen? Hilsen usikker

Fortsetter under...

hei hei,da vi var inne til tidlig ul(13 uker)så ble det målt nakkefold mht.downs,så etter nesebrusk,å lengde på overarmer.etter det dro vi til laben for blodprøve.denne ble sendt til danmark,og fikk svar i løpet av 2 uker.alt var i skjønneste orden,og vi har nå 5 dager igjen til tulla kommer:))))ble 42 år i oktober,men alt var helt normalt.så lykke til uansett hva dere bestemmer dere for.har 2 barn på 19 og 22 år,så vi trodde ikke vi skulle bli småbarnsforeldre igjen,men nå er gleden så stor så stor:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...