Gå til innhold

Nyttårshelgen...

Anbefalte innlegg

...har vi planlagt allerede da!

Skal til Hafjell på mammas firmahytte:) Det blir familietur med Thomas' bestemor, bestefar og en onkel. Gleder meg til masse, masse snø - så vi kan ake, gå på ski og base i snøen, og drikke varm kakao på Gaiastova (og kikke litt misunnelig på alle som tar'n helt ut på afterski...).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10827466-nytt%C3%A5rshelgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig å være så mange sammen:) Vi har hytte på Hafjell (rett ved Gaiastova) og Emily trives kjempegodt der! Det skal vel åpnes i skibakken snart, men våre små må nok vente et år til i alle fall før det blir noen planker på bena deres;)

Gleder meg veldig:) Vi skal være der 5-6 dager, og vi har jo med besteforeldre så da kan vi sove lenge!

Neste år skal han få prøve seg på bortoverski - vi hadde med noen venner med en 3,5-åring i fjor som prøvde seg på slalom for første gang. Et artig syn da lille pjokken stod i hockey!

På afterski på Hafjell møtte jeg også mannen i mitt liv rett over nyttår for snart åtte år siden:) Mimre, mimre...

Hytta vår ligger like nedenfor Gaia:)

Annonse

Så gøy, mange som bruker mye tid i Hafjell området. Vi har hytte i Øyer. (ser rett ned på trollet i hunderfossen) Har ikke vært der på mange år, men holder på å pusse opp nå så det blir vel en tur eller to i løpet av 2008. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...