Frizzante Skrevet 5. november 2007 #1 Del Skrevet 5. november 2007 Etter å ha vært helt motløs, stresset med 1000 prosjekter for hus og hjem er det nå sinnsykt deilig og si "hit kom vi" - og alt er klart nok til at babyen kan komme. Det første var å innse at badet ikke kom til å bli ferdig. Men det fungerer, det er varmt og godt, men listene er ikke spikret på og jeg har tettet den store luken i taket med plast og et stort tøystykke. Det ble ganske fint:) Det neste var å innse at det ikke vil bli bygd et nytt soverom. Vi har ikke vært helt enige om hvordan vi vil ha det, men nå når vi er blitt enige er det bare to uker igjen til termin. Babyen kan fint sove på vårt rom i et halvt år etter at den blir født - minst. Så soverom blir bygd en uke i vinter når jeg tar med meg nurket på ferie.. Så var det rundvasken. Skulle så gjerne hatt et gullende rent hus, rene skap, vinduer, vasket under dusjen osv. Min stakkars samboer blir gal av all masingen min og løsningen ble to vaskehjelper på Operasjon Dagsverk. Det var det beste av alt. To jenter var her en hel dag og vasket og tørket støv, skrubbet dusjen, peisen, alle vinduene +++. Vaskehjelp kan du kanskje låne av noen du kjenner eller gjennom NAV. Det var i alle fall sinnsykt verdt hver eneste krone og anbefales på det varmeste! Så nå er jeg bare så mye roligere, hyggeligere mot samboeren min og jeg tror babyen har det bedre uten alt stresset mitt.. Synes dere alle skal være fornøyde med dere selv - nå er det tid for å slappe av og lade batteriene til babyen kommer... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10827146-vaskehjelp-fortjenes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamman til vakre maria Skrevet 5. november 2007 #2 Del Skrevet 5. november 2007 Joda, er forsåvidt enig med deg.. Stresser ikke med denne vaskingen og nurket vil ikke ombestemme seg og dra til andre foreldre selv om skapene ikke er ryddige.. Men jeg er så lei nå og er så sinnsykt lei av å være hjemme at jeg har blitt gal og må ha et prosjekt hver dag slik at jeg kommer meg gjennom dagene. Har bare 5 dager igjen nå og takk og lov for det...Min kjære slipper heldigvis å være delaktive i disse aktivitetene mine de er bare mine... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10827146-vaskehjelp-fortjenes/#findComment-10828796 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå