Gå til innhold

Gråt, uro og magesmerter

Anbefalte innlegg

Vår gutt som nå er blitt 4 uker har de siste fem dagene vært veldig urolig fra kl 19.00 til 24.00. Det virker som han har magesmerter og vi forsøker hele tiden å få han til å rape. Det eneste som roer litt er press mot magen. Han forsøker å ta puppen, men vrir seg i smerte når han forsøker å spise i dette tidsrommet. I tillegg er kroppen hans så stiv og stresset at han ikke tar puppen ordentlig heller. På dagtid har han vært helt normal, men på kvelden kommer denne atferden som vedvarer til presis kl 24.00 hver kveld. Noen som kjenner seg igjen? Hva kan jeg gjøre? Hva kan det være? Tips??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10826835-gr%C3%A5t-uro-og-magesmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Storesøster hadde kolikk, det ligner jo litt på symtomene du beskriver. Hun var stinn i magen og skrek masse fra 16 til 22. Ellers var hun normal og pga skriketoktene sov hun hele natta. Jeg har sett i gamle notater og dette begynte i uke 4. Hvis han sliter mye kan du prøve ammete som du får på apoteket. Blir det ekstremt kan det hjelpe med soneterapi, akupunktur eller kiroprator. Når det er sagt er det jo ikke unormalt at småtingene har litt magesmerter uten at man kaller dette kolikk. For din og gutten dins skyld håper jeg at dette er tilfeldig og forbigående. Lillesøster har hatt litt tendens til magesmerter, i redsel for å gjennomgå en kolikkperiode igjen har jeg kuttet ut melkeprodukter og det ser ut til å virke. Det kan jo være noe teste hvis det ikke gir seg. Lyke til!!

Sånn har vi også hatt det, men fra kl 23 til ca 3... Helt fin på dagen.

Jeg sluttet å drikke brus men det hjalp ikke.

Nå har jeg sluttet å drikke melk, og bank i bordet, de to siste nettene har det ikke vært NOE skriking!!!!

Kanskje du kan prøve det? Hvis du ammer, da selvfølgelig :oD

Jeg prøvde jaggu å holde meg unna melk og ost i går........etter å ha lest på debattene her........og tror du ikke gullet var en liten engel uten magesmerter i går kveld!! Hvis DET er alt som skal til for at hun skal ha det bra, skal jeg jammen meg ikke drikke mye melk denne første tiden. Spent på om dette holder seg i dag også :-)

Annonse

OI!! Er det ikke det???? Jeg kjøpte det jo for 2 uker siden og de sa ingenting om det på apoteket... Jeg skal sjekke det, det likte jeg ikke. Heldigvis har hun blitt så mye flinkere til å rape at jeg ikke trenger det, men alikevel.... Takk Fløffy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...