Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 eller ikke sett det da men senere?
Mops7 Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 såg det ikke da, men såg det klart 13 dager etterpå.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 ok takk for svar,greit å vite hva man kan ha i vente:)
SommerMini_Juli08 Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Jeg så det i uke 6 en gang. Var på tidlig UL med min datter (nå 9 år) Jeg mistet et tvilling embryo, derfor tidlig UL den gang.
en på vei *utklekket:)* Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Jeg så det og i uke 6,men man skal da være veldig heldig i\og ha en god posjon flaks. Ta det med ro,du ser det nok om ike lenge:)
ballblom Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Jeg så det i uke 6 :-) men to dager tidligere så vi det ikke.. Så du ligger rett på grensen der, men skader jo ikke å kikke! Hvis du ikke ser noe, så får du ny ultralyd en uke seinere tenker jeg :-)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Var på ul i forrige svangerskap i 6+4 hvor legen mente det var MA pga manglende hjerteaktivitet. PLommesekken var da på 3,1mm. Tok hcg test og denne viste stigning. Var på kontroll ul 9+2 og da så vi et foster på 22mm med et bankende hjerte :-) Har hele journalen min liggende så dette er det legen har skrevet,
mamman t o.a Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 så det i 6+1.. kjærestn min satt der med tårer i øynene,for han hadde aldri sett noe sånt før... men tror vi hadde litt flaks også... men fult mulig er det
Athina' Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 Så det ikke jeg heller, men uka etterpå slo det når han hørte etter det med ul apparatet men jeg så det fortsatt ikke. Greit å ikke forvente for mye når man skal til tidlig ul :-)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 5. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. november 2007 tusen takk for svar folkens. får tidlig UL pga 3 sa bak meg håper jeg får se hjertet banke på torsdag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå