Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 I dag tidlig når jeg gikk på do så kom det litt blod i do + litt på papiret etterpå. Holder jeg på å miste eller ?? Har ikke følt meg gravid de siste dagene heller! Er førstegangs og ca 8 uker. Blir litt redd!
SommerMini_Juli08 Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Anbefaler deg å kontakte legen din. Det trenger ikke bety at du holder på og miste!!! Da blir du antagelig henvist til UL med en gang. Og du slipper og bekymre deg unødig. Lykketil!!! Trøste klem fra meg.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Takk, tenkte jeg skulle bestille en UL til i morgen eller onsdag for å få sjekket. Blir bare så redd for å miste!!
SommerMini_Juli08 Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Ja det skjønner jeg veldig godt. Jeg har lest litt anng blødninger , og farget utflod denne gangen. (Jeg har helt lys brun utflod) og det står at det er normalt begge deler tidlig i svangerskapet.
ballblom Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 30% blør litt i starten av svangerskapet uten at det er noe galt :-) Det kan være fordi livmoren strekker seg- som er mest vanlig.. eller det kan komme av veldig mange andre ting :-) De sjekker hvor blodet kommer fra på ultralyden. I mitt tilfelle kom det fra eggstokken, så det var ikke noe farlig. Jeg har blødd i over 2 uker nå, og endelig har det gitt seg :-) Slapp av, og kos deg med lillegullet i magen! Du blir nok litt roligere når du har vært på ultralyd tenker jeg :-) Masse lykke til!
Høstlys Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Jeg blødde også litt! Farget utflod, brunt, og legen ba meg ta det med ro. Er nå i ke 12, og alt er fint, så ikke bli for redd, men snakk med legen og få en ultra. Lykke til:-)
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 jeg har akkurat fått baby men er fortsatt på barnimagen noen ganger. Jeg hadde små blødninger i uke 12, 15 og 18. Det var også kun litt på papiret og det viste seg at jeg blødde fra livmorhalsne altså ikke noe farlig her. Ta kontakt med legen din og be om henvisning til tidlig UL, det roer deg ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå