Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #1 Del Skrevet 5. november 2007 Hallo folkens!!! Jeg hadde siste mensen min 27-31 august. husker ikke når eggløsningen min var. Men pleier og ha regelmessig mensen. Bare lurer på når dato jeg kan ha blitt gravid på??? HADDE SAMLEIE DEN 9 AUGUST: Jeg hadde sex med kondom, men han var usikker om den røyk. Så han tok den ut og satte på en ny en veldig raskt. HADDE NYTT SAMLEIE I SLUTTEN AV NESTE UKE ETTER DEN 9 AUGUST. HAN HER ER KJÆRESTEN MIN. HAN BRUKTE IKKE KONDOM!! ØNSKER AT HAN SKAL VÆRE FAREN!! JEG VET IKKE HVA JEG SKAL GJØRE JEG...... For når jeg hadde samleie den 9 august så var han ikke sikker på om kondomen var røket., så han tok den ut med en gang. Men sjekket dagen etter og den var hel og den hadde ikke røket. Hadde to mensen den første: 27 AUGUST- 31 AUGUST den andre mensen var den 25 SEPTEMBER - 10 OKTOBER men blødde ikke hele tiden. mensen kom og gikk, Jeg pleier ikke og ha mensen så lenge. Tok 2 tester den 10 OKTOBER og den var positiv. Var på ultra den 12 oktober og de sa jeg da hadde termin den 4 juni men dette var privat og han var ikke så nøye syntes jeg. Men skal jeg stole på det??? TENKER HVER DAG PÅ AT JEG VIL AT HAN SISTE JEG HADDE SAMLEIE MED SKAL VÆRE FAR!!! HVORDAN VIL EN DNA TEST ETTER FØDSEL FUNGERE ?? MÅ DE TA BLOD PRØVE AV FAR? ELLER KAN JEG BRUKE ANDRE METODER?? skal til ny ultralyd i Desember. så han jeg hadde samleie med den 9 AUGUST er ikke far TUSEN HJERTELIG TAKK FOR HJELPEN! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10825614-eksperthjelp-jeg-er-tankefullog-trenger-hjelp/
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 5. november 2007 #2 Del Skrevet 5. november 2007 det der er det desverre nesten umulig å svare på...jeg mener trur ikke du kan gjøre annet en å vente på UL i desember for da ser de når ca du har termin og da kan de regne ut sånn ca når du ble graivd... men en uke er veldig kort tid så mulig du bør få dna testet disse mennene...var du sammen med kjæresten din da du hadde samleie med han andre...? hvis du ikke var det burde det ikke være noe problem og få begge til å ta en test... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10825614-eksperthjelp-jeg-er-tankefullog-trenger-hjelp/#findComment-10829626
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 5. november 2007 #3 Del Skrevet 5. november 2007 er forresten langt fra ekspert... men en teori er vel greit å høre.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10825614-eksperthjelp-jeg-er-tankefullog-trenger-hjelp/#findComment-10829634
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #4 Del Skrevet 13. november 2007 Hei! hvis de datoene du sier stemmer er dette jeg har kommet fram til hvis du var positiv 10.oktober, altså siste dagen etter den såkaldte siste mens så kan det jo ikke har vært en "menstruation" for man blir jo gravid ETTER siste mens. Disse blødningene var nok bare blødninger som en del opplever i starten av svangerskapet.. hvos de fant liv på UL 12.oktober er det ingen ting å bekymre seg over. altså dette brukes av leger for å beregne termin) 1.dag av siste mens: 27.august Eggløsning: (ca. 14 dager etter) : ca 10. SEPTEMBER Termin ifølge siste mens: (+40 uker og 2 dager) 4.juni graviditetens alder ved ul: 5 uker og 4 dager. det vil si selve fosteret er ca 3 uker og 4 dager.. da ser det fremdeles ut som en litt rar celleklump.. kan dette stemme med det du så?? Så ihvertfall: hadde du sex med noen 9. AUGUST er det en hel måned før fosteret ble unnfanget.. Åltså sædceller overlever IKKE så lenge.. Har du hatt ubeskytta sex med kjæresten din i perioden fra siste mens til egløsning så er det han som er faren!!! Eggcellen kan bli befrukta i ca 24 timer etter eggløsning ( ikke så lang tid), men du skal tenke på at sædceller kan overleve i opptil 7 døgn! Håper dette hjelper litt på tankene dine... men, som sagt, hvis du egentlig mente at det var 9. september du hadde sex men en annen en kjæresten din så kan du selv se at da ligger du litt rizi ann... vel vel, lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10825614-eksperthjelp-jeg-er-tankefullog-trenger-hjelp/#findComment-10902601
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå