Gå til innhold

EKSPERTHJELP??? JEG ER Tankefull....og trenger HJELP

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo folkens!!!

Jeg hadde siste mensen min 27-31 august. husker ikke når eggløsningen min var. Men pleier og ha regelmessig mensen.

Bare lurer på når dato jeg kan ha blitt gravid på???

HADDE SAMLEIE DEN 9 AUGUST:

Jeg hadde sex med kondom, men han var usikker om den røyk. Så han tok den ut og satte på en ny en veldig raskt.

HADDE NYTT SAMLEIE I SLUTTEN AV NESTE UKE ETTER DEN 9 AUGUST. HAN HER ER KJÆRESTEN MIN. HAN BRUKTE IKKE KONDOM!! ØNSKER AT HAN SKAL VÆRE FAREN!!

JEG VET IKKE HVA JEG SKAL GJØRE JEG......

For når jeg hadde samleie den 9 august så var han ikke sikker på om kondomen var røket., så han tok den ut med en gang. Men sjekket dagen etter og den var hel og den hadde ikke røket.

Hadde to mensen den første: 27 AUGUST- 31 AUGUST

den andre mensen var den 25 SEPTEMBER - 10 OKTOBER men blødde ikke hele tiden. mensen kom og gikk,

Jeg pleier ikke og ha mensen så lenge.

Tok 2 tester den 10 OKTOBER og den var positiv.

Var på ultra den 12 oktober og de sa jeg da hadde termin den 4 juni

men dette var privat og han var ikke så nøye syntes jeg.

Men skal jeg stole på det???

TENKER HVER DAG PÅ AT JEG VIL AT HAN SISTE JEG HADDE SAMLEIE MED SKAL VÆRE FAR!!!

HVORDAN VIL EN DNA TEST ETTER FØDSEL FUNGERE ?? MÅ DE TA BLOD PRØVE AV FAR? ELLER KAN JEG BRUKE ANDRE METODER??

skal til ny ultralyd i Desember.

så han jeg hadde samleie med den 9 AUGUST er ikke far

TUSEN HJERTELIG TAKK FOR HJELPEN!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så lett å si sikkert til hvem som er faren. Men ville nok holdt en knapp på den siste du hadde samleie med...

Jeg har termin 29 mai og befruktningen fant iallefall sted den 4 september her i gården. Det er vi ganske så sikre på ;) I og med at du har termin et par dager ettermeg, burde unnfangelse ha skjedd i god tid etter 9 august..

DNA test kan taes med spytt og det finnes hjemmeutgaver av dette dersom du er usikker. Men oftest ser man jo likheter på barn og far allerede ganske tdlig. iallefall hos alle mine venninders barn.. så kanskje det sier deg mest? Samme hva ville jeg vært ærlig med typen min om samleie 9 august for min egen skyld..

Masse lykke til, vil nok tro at ultralyden i desmber gir deg en grei pekepinn på riktig termin så har du kanskje noe mer å forhodle deg til. Gå på babyverden.no så ser du info om svangerskap og trolig unngfangelses dato..

LYkke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...