Gå til innhold

FÅR IKKE SOVE PGA SOVENDE ARM!

Anbefalte innlegg

Blir snart gal, jeg.. Våkner en gang i timen natten igjennom av at den ene armen min sover!

Er dette normalt? Har jo hørt at blodsirkulasjonen til gravide ikke er så bra.. Synes det er litt ekkelt for det er nesten alltid den venstre og jeg har hørt at nummenhet i venstre arm er et tegn på begynnende hjertestans/infarkt??! HJELP!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10825578-f%C3%A5r-ikke-sove-pga-sovende-arm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sliter med det innimellom. Mest i fingrene (langefinger og pekefinger), og mest i hoeyre haand. Neon ganger virker det som om jeg ikke har kraft igjen til aa klype, gripe eller skrive. Og hvis jeg kommer til aa roere ved enkelte punkter paa haandleddet er det akkurat som aa faa stoet eller slaa albuen. AUUU! Ubehagelig. Jeg spurte jordmoren min om det var normalt, og hun sa at enkelte gravide faar det, det har til og med et navn..(som jeg ikke husker..) Det er et eller annet syndrom som gaar ut paa at nervene sitter litt i klem. Jeg tror det kommer av oppsamlingen av vann i kroppen. Noen kan slite med uten at de gravide ogsaa, og hvis det ikke gaar over kan man behandle det kirurgisk. Men som regel forsvinner det etter foedselen. Det er ikke noe farlig.

Tror nok ikke du har hjerteinfarkt, men hvis du er veldig bekymret ville jeg snakket med lege eller jordmor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...