Gå til innhold

April: Flere enn meg som føler seg høvelig ferdig med å gå gravid og slikt?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå passet en liten kar på 3 uker noen timer om dagen fire dager og joda han er så nusselig og fin og alt det. Men jeg føler ikke at "eggstokkene klinger".

Blir ikke babysyk i det hele tatt:) Synes det er så fint nå når mine er blitt såpass store:)

...Men skal jo ikke se bort ifra at vi får en liten atpåklatt om en 4-5 års tid.. Men nå trives vi med tilværelsen som 2 barnsforeldre:)

Fortsetter under...

Vi var jo på prøver'n da forholdet gikk i vasken, så jeg føler litt på det å på en måte ha "mistet" et svangerskap, men da jeg besøkte en 1 mnd gammel baby i går, så var det ikke mye rasling i eggstokkene... tror jeg mentalt er ferdig for ens tund, siden jeg vet det heller ikke er aktuelt på en stund... ;-)

Jeg synes det er helt perfekt med 2 barn, så sånn sett føler jeg att jeg er ferdig med barn nå.

MEN jeg griner nesten ved tanke på att jeg ikke skal gå gravid flere ganger, og ikke oppleve flere fødsler... Enda så er det bare 4 uker siden sist fødsel.... :-)

blir nok ikke flere her nei,selv om jeg godt kunne fått en jente,hehe =)

men nå har legen og jordmødrene gitt meg klar beskjed at nå MÅ kroppen min roe seg ned,gått gjennom litt for mye på bare 3år.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...