Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp! Spesielt de siste par-tre nettene har vært plagsomme! Sover lett, våkner av sparking og kynnere, og er på do 2-3 gang for natta :( Husker ikke sist jeg sov ei hel natt sammenhengende. Finner ikke noen gode sovestillinger heller. Ble bare "sutring" dette her... har desverre ingen råd...

Ikke så mange råd, ettersom jeg sover hele dagen (får nesten aldri sove før samboer er dratt på jobb)... eneste er at når jeg legger meg over på hans side så får jeg sove bedre innbiller jeg meg. Men tror jeg kanskje gjør det fordi psyken min overbeviser meg om det, hehe... Hans dyne er liksom mye bedre når jeg legger meg over, og det er bedre å ligge på den siden med ansiktet ut mot luften, og så er puten mye bedre osv... hahaha... tror det egentlig bare er et desperat triks fra hjernen min...

Proev aa sov litt paa sofaen. Jeg sover nesten bedre paa sofaen enn i sengen, for paa sofaen kan du ligge mellom seteryggen og sete liksom...sjoenner du hva jeg mener? for da faar ryggen og magen litt stoette samtidig, og man ligger i en mer diagonal stilling. Etterhvert kan du velge vinkel paa stoetten, man trenger ikke ligge helt paa siden slik man gjerne gjoer i sengen.

Jeg vet det er koseligst aa ligge i sengen sammen med kjaeresten, saa jeg sover mest paa sofaen paa dagtid, men i krisetilfeller kan der vaere en god loesning.

Ja skjønner godt hva dere mener...jeg sover dårlig hver natt, nei det blir feil..jeg sover godt når jeg endelig får sove!

Det startet i 2.tri. da jeg fikk betennelse i hofta som legen trodde kanskje var bekkenet..da våknet jeg av smerter og fant ut at jeg heller måtte sove når jeg klarer det og ikke presse meg i søvn..så nå har jeg en teit døgnrytme som har blitt sånn..også pga kynnere og mye spark om natten samtidig som magen er tung...

:o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...