Gå til innhold

jævla trailersjåføra, ikkje fø sarte sjeler....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

må nett klaga og syta litt her no, synst skikkelig synd i meg sjølv her eg ligg gravid og jævlig.

Eg hate mannfolk. Spesielt dei som kjøre langtransport mellom bergen og ålesund. Ikkje rot dykk borti dei folkens, fø dei e ikkje mykje gode. Eg ska jo bli mamma, da e jo da einaste positive so har komme ut av denna situasjonen. Men eg skjønne ikkje korleis da e mulig å ta so rasande feil av ein mann. At han e verdens kjekkaste, men snur plutselig om til å bli verdens største rævhol. Ikkje gidd han ta kontakt, å når eg fyst e so innmari dum og gjer da, so får eg berre ekle kommentara tilbake om all sladderen som kjem til å gå på ein liten plas som dette. å da veit eg jo alt om. eg e jo Queen of gossip. eg elske sladder. å no står eg i salaten med begge beina. å ka foreldrene hans kjem til å sei tørr han ikkje tenkja på ei gong, eller resten av familien fø den saks skyld. ka me meg? eg so sitt her heilt aleina, gravid og heilt aleina? meg drit han i. flyg rundt å leike cowboy heila veko å berre gjer faen i at han snart skal bli far. eg trr rett og slett han fortrenge da. eg har so lyst å sei te more hans at ho skal bli bestemor, berre fø å ve stygg med han, men kan jo ikkje gjera da heller. eg veit at detta e barslig og teit, men eg e heilt rådlaus.

alle seier eg klare detta fint og skal rita i han, men eg trur ikkje eg klare da.

Då eg fann ut at eg va te heving og endelig bestemte meg fø å behalda babyen, gleda eg meg ein heil del. men da forandra seg fort når eg fortalte han om valget mitt. han proppa hovet mitt med negative tankar. etter tidlig UL der eg fekk sjå hjerta slå begynte eg gleda meg litt igjen, men i helga va eg so UTRULIG dum at eg tok kontakt med han igjen. ka skjer? jau, negativiteten hans smitta over på meg.

eg har så lyst at me ska dela detta sammen. eg har jo ikkje blitt gravid på eigehand, å eg har så lyst at han skal vera med på UL og fødsel. skulle berre ønska da va noko eg kunne sei til han so rørte litt ved han, slik at han forsto at detta e faktisk noko han kanskje kjem til å angra på han ikkje tok del i seinare.

no sit de nok å riste på hove og synst eg e skikkelig urimelig, da e eg nok og. men eg e so frustrert at eg held på å klikka i vinkel.

men stakkar mann, 21 år å aldri klart å lura seg innom kanten før, å når han nett klare lura seg innom so smelle han meg på tjukken. EG LER...

trur da e best å signera denne med anonym..hehe

Fortsetter under...

å her kjem fortsettelsen...

Kom på at da va ein ting te eg hate. Trailer horer. jente so kjøre trailer byr meg imot. da e da værste og mest harry eg veit om. beklager visst eg støyte nokon no, men da e jo sjølvsagt ei spesiell eg har i tankane. eg veit jo ikkje om dei har noko på gang, men da kan virka snn når eg e inn på facebooken hans å snoke. Ihvertfall når ho driv å skrive teite ting til han på facebook.

åååå so sur eg e!

da e jo kun fordi eg e gla i han. å da so e heilt sjukt e da at han e normalt ikkje ein eg ville forelska meg i... han har utståande øyrer, kyllingbryst og er ganske tynn i håret.tenner har han heller ikkje. juksetenner. har dei hørt på maken? men eg datt so ei flåga fø han tullingen der.

eg treng rett og slett hjelp frå høgare makter. håpe da kjem ein snill mann på 95 år å ringe på døre mi i morgon, og at han har med seg ein koffert med rundt 90 milliarda so eg ska få fordi han ikkje har andre slektningar, og han tilfeldigvis synst eg såg ut so ei søt jenta i knipa. då hadde ihvertfall min økonomiske framtid vert sikra.

Deilig å få det ut her da? :) Jeg har en del av de samme tankene som deg, men heldigvis er jeg ikke forelsket i BF, da hadde jeg sikkert klikket! Det er de som må leve med alt de går glipp av, det er ikke så mye annet å gjøre for oss enn å veeeeente (lettere sagt enn gjort for en hormonell person!) Er du langt på vei forresten? Og har nyheten kommet ut på stedet der dere bor?

• 2 uker senere...

nei nyheiten er ikkje komen ut endå, fordi eg berre er i veke 11+1, men det er ikkje lenge før det kjem for ein dag. Å eg kvir meg til eg får høyre kva BF seier om dette, fordi eg VEIT han kjem til å legge all skuld på meg. Å ikkje nok med det, men då eg kom dragande med kondomar presterte han å sei: Like du å eta sjokolade med papiret på??? forbanna tosk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...