Gå til innhold

til du anonym!


Noah 21.05.08 :)

Anbefalte innlegg

Har merket at på di sisste trådene som har kommet er det en viss anonym som svarer frekt til en del av innleggene her! Hva er vitsen med og være så spydig mot andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette lurer jeg også veldig på! ganske umodent gjort.

hvis du ikke har noe fint å si, så ikke si noe!!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får helt sjokk jeg. er det mulig?

 

til anonym: tenk på ordene dine gjør! selv om du helt sikkert har abortert selv og er kjempebitter, så betyr vel ikke det at du må ødelegge for andre? selv er jeg i en vanskelig situasjon, og dine ord gjør meg fly forbanna.

 

du/dere skaper dårlig stemning og ødelegger hva som skal og bør være en hyggelig opplevelse.

 

det beste er vel å overse deg/dere, og rapportere. og det kommer jeg til å gjøre! du burde få deg en flink psykolog, så du kan få hjelp og støtte. for du har det tydeligvis ikke bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på en måte en oppblomstring fra tid til annen med denne anonym. Lurer på om den/de går fra forum til forum og irriterer til vi går lei... og ikke gidder å svare. Så forsvinner de. Dette er jo tydeligvid en stor glede for den/de.Vi får prøve å ikke la de gå innpå oss, selv om det er sinnsykt vannskelig noenganger. De sitter der med pc, og har sikkert en eller annen som dominerer de veldig i hverdagen. Så tar de det igjen på oss. Nå er det sikkert jeg som får en eller annen kommentar, men det får gå.Jeg er bare glad jeg skal ha baby jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter,og er dritt lei anonyme som skal lage sur og lei stemning.

Har du noe å si får du jaggu være tøff nok til å stå for det og.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...