Gå til innhold

litt uffing fra meg...


preggy pop

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig glad for at jeg er gravid, men må innrømme at de første ukene er litt slitsomme. Er 7+2. Derfor tenker jeg herved å lire av meg litt gruff.

 

- uvel, noe som stadig fører til brekninger. At lukten i huset er det jeg brekker meg mest av høres jo litt rart ut, men det er sant.

 

- usannsynlig sterk luktesans,

 

- selektiv matlyst. Plutselig lyst på, plutselig virkelig IKKE lyst på.

 

- ømme boobs som jeg allitd må passe på.

 

- trøtt. Veldig trøtt til tider.

 

- litt vinglete humør

 

 

Jepps jenter. Synes av og til litt synd på mannen... men han er veldig god:)

 

Lir gjerne av dere plagene dere også. Jeg ler litt når jeg hører at andre har det temmelig likt som meg. Også er jo alt fremdeles hemmelig for alle venninner og sånt...

 

Lykke til med deres ting.

 

Jeg heier på dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La meg gjette... Midten av 20-åra? Kjapt gravid? Sikker på at det kommer til å gå bra - og synes fryyyyyyyyktelig synd på seg selv???!

 

 

Skjerp deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom fra 2.tri,og måtte glise litt når jeg leste dette..

Var AKKURAT sånn jeg var selv og! Husker jeg bare MÅTTE ha noe, så gikk snille sambo og laget.. Når jeg først fikk det foran meg, ville jeg ikke ha det lenger..

Og bare jeg tenkte på noen matsorter, spøy jeg i vinkler..

F.eks tanken på lukten av babygrøt.. Uff!!!!

Hihi! Det er så merkelig det der.. Og det at man blir som den IKEA reklamen; her kan jeg sove litt!

Kan liksom sove litt når som helst.. Jeg sov virkelig 16 timer pr døgn.. Huff....

Enda er det vanskelig å skjønne at om 3 mnd får jeg en unge utav det hele.. :)

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt ut! Det er greit at en? to? eller flere? anonyme sprer galle på siden her, men det der er faktisk ondskap! Og det er ikke det samme som å være hormonell og spydig!

Skjerp deg/dere!!

 

Og de som mener man må gå rundt og synes sterk kvalme, veldig ømme pupper, bekkenløsning og andre symptomer som ikke er behalgelige er en nytelse for at vi skal ha ren samvittighet over å kunne få barn, skaff dere et annet virkelighetsbilde!

Og om det er deres mening at man ikke skal tenke noe negativt om noe forbundet med graviditet og fødsel, så respekter at andre ikke deler den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velger glatt å heve meg over dritt fra en anonym som benytter anledningen til å spre edder og galle.

 

Melder meg herved inn i aksjonsgruppa mot anonyme innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig Trulte m spire!

Anonym er ikke bare ond og frekk.

Men noe så inn i H! feig!

Stå for det du sier da vel din dustete Anonyme innlegger.

Tør ikke! Fegis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...