Gå til innhold

Tanker etter abort.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For to år siden hadde jeg en frivillig abort. Jeg var 19år,innlagt på dagsenter for depresjon og ikke sammen med barnefaren. Jeg følte jeg tok det riktige valget der og da. Nå,to år etter,er jeg samboer med min barndomskjæreste,en fantastisk person. Vi har snakket en del om barn og fremtiden,og jeg tror virkelig dette er personen jeg vil tilbringe resten av mitt liv med.Jeg har ikke fortalt han om aborten min,vet ikke hvorfor,jeg føler nok han ville tatt dette tungt ettersom han er litt på den "gammeldagse" måten. Men det er ikke problemet mitt. Etter aborten tenker jeg konstant på barn. Jeg føler jeg ser gravide overalt,jeg drømmer om det og jeg verker i hele kroppen etter å kjenne noe sparke i magen. Er dette normalt? Jeg føler jeg er helt opphengt i alt som har med graviditet å gjøre,og klarer ikke konsentrere meg på jobb eller skole,tenker på det 24 timer i døgnet,hver dag. Jeg føler meg helt besatt av tanken på å bli gravid og få barn.Allikevel føler jeg at jeg ønsker å vente til utdannelsen min er ferdig. Er det noe jeg kan gjøre for å slutte å tenke på det? Er det noen som har noen lignende erfaringer? Dette er blitt hele livet mitt...det er alt jeg tenker på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...