Gå til innhold

mammaklær!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har tittet en del på mamma klær både i butikker og på nettsteder. Er det bare meg som synes at klærne er utrolig stygge tantete og i veldig triste og kjedelige farger? Er 22 år og gravid men vil ikke gå i disse tante pose klærne! Noen som vet om en side eller butikk der di selger mammaklær til unge gravide,og "ikke 40 år og gravid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er helt enig! men har sett at de har en del fine ting på hennes (eller i hvert fall greie basisplagg som kan sprites opp), og så er det noen kule merker. et merke heter Boob (hvis jeg ikke tar feil), og jeg tror det er ganske kult.

 

superenig! jeg er 22 jeg og, og jeg ønsker meg freshe og spreke mammaklær! flere tips, anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 21 og har også tenkt på dette....Har ikke kommet så veldig langt,så det er ikke noe problem, men likevel. Er student, og vil ikke gå rund å se ut som en flodhest heller....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har en del fine basisplagg på H&M, og en del nettsteder har flotte klær også, men jeg synest det er så himla dyrt med mammaklær jeg! Er heldig og har fått arvet en del av mammaklærne til en venninne (forrige svangerskapet mitt), og de er fine da. Ellers kan man jo kjøpe topper, gensre o.l. i litt større str enn det man har brukt før da, og klær med stretch i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...