ny på vei? Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 fler som syntes det kunne vært moro å ha et treff for oss som er unge? synes hvertfall jeg!! jeg er fra oslo-området, kunne vært stilig å hatt et treff i oslo, om fler er interresert?! skriv termin, og hvor du er fra og hvor gammel jeg har ul termin 3.april fra Follo, 19 år
Gjest Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Hei! det hadde vel vært gøy :-D Jeg er fra oslo jeg og. 20 år. Fant ut at jeg er gravid i dag, tror terminen er rundt 14.juli
Prinsen & spiren Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Gratulerer så mye Er du student eller jobber du?
:) AprilSkatt :) Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Hei! Jeg kunne gjerne tenkt meg å være med på treff!! Koslig å møte andre unge gravide Jeg har menstermin 28 april Er fra Akershus, 20 år
Gjest Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Takk hgsen87 Jeg jobber og tar en utdannelsen men er ikke mer enn deltid tilsammen, så har mye fri kan du si. Dere andre: hva med å kombinere et treff for prøvere OG gravide? :-) da blir vi nok litt fler også, det er jo morsomt
Dancing Queen Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Hei hei! jeg har også lyst til å være med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå