Gå til innhold

Bare en litt takk til dere sure anonyme;)


kaalrot Høygravid!:)

Anbefalte innlegg

Er det ikke koslig med de sure anonyme som gjør alt for å lage dårlig stemning her inne på 1 tri- anonymt selvfølgelig;) Synes det er så koslig å stille spm for så å finne sure, spydige komentarer når jeg leser nedover de svarene jeg har mottatt.. Det er virkelig bra at de engasjerer seg og spanderer et par kalorier på meg ved å svare.. det ville da vært alt for uhøffelig å bare gått videre til neste innlegg uten å ha tatt seg bryet med å svare?? så takk for all engasjementet..!

 

En hyllest til alle dere sure anonyme som selvfølgelig ikke står frem med nick.. hva skulle vi gjort uten dere?;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Direkte barnslig og umodent og ikke tørre stå fram !

Skulle egentlig ignorert alle anonyme innlegg som er spydige..

Hvis man hadde klart :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, helt enig. Det blir nesten som å se på et tv program man hater; unødvendig fordi man kan gjøre noe annet i stedet. Har ikke helt skjønt poenget med å svare når man ikke har noe fornuftig eller hyggelig å si... Men er litt festlig også, hvis man klarer å ikke bli provosert- stakkars sure mennesker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!! Ja ikke sant! Stakkar dem.. Må da være innmari kjedelig å være så kjip hele tia??? :) Heheh!!! Nei må bare si at jeg er glad for at det er så mye mer koselig her inne nå enn for bare noen dager siden! Enten så er jeg heldig og ikke leser alle sure ting, eller så må det være bittelitt mindre av dem??

 

Stå på alle flotte ikke-sure damer med eller uten spirer!!! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk litt overrasket over at det ikk ehar kommet et spydig innlegg fra en anonym i denne tråden enda :) Vel vel, det kommer nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...