Gojentå Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Eg var til egguttak for en uke siden men har fortsatt vondt i magen. Dvs at når jeg hoster, eller strekker magen eller lignende så er det vondt. Merker også at magen er litt annerledes, litt større og hard utenpå, men det er nok pga medisinene. Hadde dere vondt så lenge etterpå? merker at det stikker og "drar" inni eggstokkene... men synes det har pågått veldig lenge nå. Er også fryktelig vondt å hoste som sagt... er dette kjent for dere eller? når ble dere helt bra i magen?
kosejent1 Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Hei Gojentå;-) Jeg har hatt to forsøk bak meg og har hatt slike smerter som du beskriver hele veien. Magen har også vært dobbelt så stor og skikkelig hard. Dette er helt ufarlig og fikk beskjed om at det faktisk var et godt tegn å ha litt vondt. Hvis du er veldig bekymret og vondt kan du ta deg en tur til legen for en Ul, men tror det er vanlig. Smertene ble borte når først når jeg fikk mensen. Masse lykke til! Får håpe du tester positivt snart;-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Jeg hadde også veldig vondt.. husker ikke helt hvor lenge. Men synes vel at jeg husker at jeg hadde også vondt fra uttak til mens som kosejenta sier.. det skjer jo så mye der nede, og de har jo vært og rotet rundt så kanskje ikke så rart.. magen er hard og det er også pga av all medisin.. Ønsker deg lykke til videre på jakten etter spiren )) klem
lilly01 Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Jag hade samme som du. Tog en uke innan de verste smerterne førsvann. 2 uken var mye bedre. Det er nog ikke så ovanligt. Lykke till vidare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå