Gå til innhold

nattavvenning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gjort en bommert og trenger tips.

Har skjemt bort tassen med amming om natten 3-5 ganger for en tid tilbake.. (han var syk) og nå sliter jeg som et helvete med å få han til å sove natten gjennom. Tips mottas med takk! (Han tar ikke flaske, mme eller smokk.)

Klaske panne!!! Snakk om å skyte seg selv i benet! Ja jeg vet det var dumt, men å si det til meg midt på natten når ungen hyler etter pupp hver halvannen time og alt man vil ha er stillhet og søvn...

Vil gjerne unngå skrikekurer av flere grunner, men viktigst er at tassen ikke klarer å roe seg, tror ikke det er bra å skrike så lenge, det er lytt i huset og far skal på jobb. Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å kutte ut et og et måltid. Først kuttet jeg ut første nattmåltidet, etter et par netter kuttet jeg ut måltid nr 3 og så måltid nr 5. Så blev det nr 2 og så nr 4. Førstår du hvordan jeg mener?

Det blev litt gråt og hyling ut av det men det hjalp meg å tenke "at han skal jo få igjen om et par timer". Etter 2 uker sov han hele natten....eller han våknet men pappa roet ham og det gikk fint.

Begynn en helg eller engang mannen din har langfri og så lar du han roe gutten. Det er ikke lett for deg som lukter melk.

Lykke tiul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...